Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Jeg skrev på facebook: Hvil i fred svigerfarfar. Jeg har nå fått opptil flere telefoner om svigerfar er død. Er jeg altså alene om å si svigerfarfar, sviger farmor o.l?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Ikke rart folk misforstår det ordet. Kondolerer.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 Om du er alene om det vet jeg ikke, men jeg sier det ikke.. Skjønner forøvrig ikke dette voldsomme behovet for å dele alle mulige personlige ting på facebook!!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 Jeg sier farmor og farfar til svigermor og svigerfar, evt bruker fornavn.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 Kaller de Helene og Hans som de heter
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #6 Skrevet 21. januar 2011 Måtte lese innlegget ditt flere ganger før jeg leste svigerFARfar. Desutten hva er poenget med å vifte med det slik på Facebook og tigge sympati??? Kvalmendes er det synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #7 Skrevet 21. januar 2011 Den som levde da jeg var sammen med mannen min, kalte jeg Granny. Og det gjorde alle. Hun var fra skottland, så derfor... Jeg sa granny til henne, også En utrolig dame, som jeg savner, og er glad for at jeg kjente.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. januar 2011 #8 Skrevet 21. januar 2011 Nå er de døde, men jeg ville kalt dem ved navn dersom de levde.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #9 Skrevet 21. januar 2011 Kaller de ved navn. Syns alle skal ha titler på alt og alle idag. Og jeg syns ikke en skal dele slikt på facebook, ihvertfall ikke når det ikke er nærmeste familie.
Tante Blås Squaw Skrevet 21. januar 2011 #10 Skrevet 21. januar 2011 Kondolerer. Jeg kaller mine ved fornavna deres.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #11 Skrevet 21. januar 2011 Ganske sært å kommunisere med sin avdøde svigerfarfar på facebook... Men jeg ble litt nysgjerrig på hva som er vanlig? Jeg kaller mannens besteforeldre for Besta og Besten som alle andre gjør, mens han kaller mine ved navn. Det er bare sånn det har blitt, hvorfor vet jeg ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå