Gå til innhold

Dere som begynte slanking ved nyttår..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det?

Mange som har sprukket her?

Jeg har gått ned 3 kg.., men kjenner jeg er lei, og sliter litt med motivasjonen. Drømmer om pizza og annen god mat:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder fortsatt stand og har gått ned 7 kilo. Tenker ikke å gi meg med det første:D

Skrevet

Jeg har gått ned 3 kilo og er fortsatt motivert, men syns det går veldig seint.

Skrevet

7(!!)?? Det er helt enormt mye da! Hva slags "kur" går du på, og hvor mye veier du?

Var selv 92, og har kommet meg på 89 nå

Hi.

Skrevet

Går på Ketolyse. Veide 81kg. og er nå nede på 74kg.

Spiser kjøtt, fisk, kylling og grønnsaker. Trimmer hver dag og rører ikke gotteri, snack eller noe med kunstig søtningsstoffer i. Jeg trengte en sukkeravvenning og da er det best å kutte i alt så man ikke sprekker så lett. Var noen tøffe dager i starten, men etter 3 dager var søtsuget helt borte. Deilig!

19:59

Skrevet

Jeg har gått ned 3,6 kg men planla det ikke sånn egentlig. Har ikke så mye overvekt å ta av, og har omtrent nådd målet vektmessig, men ser ikke litt forskjell engang. Så blir forhåpentligvis noen kg til.

Skrevet

Vil tippe jeg har gått ned 3 kg. Sist gang jeg veide meg var jeg til sammen gått ned 2,2 kg siden nyttår.

Skrevet

Jeg gikk på vekta nå.. må heldigvis "rette" på vekta. Har gått ned 3.6 kg:)

Hilsen hi.

Skrevet

Takk:) Gleder meg til jeg er nede på 70 tallet nå:)

Hilsen hi som nå har fått tilbake litt motivasjon og som sitter og tygger knekkebrød og later som om det er pizza;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...