Gå til innhold

Elvira? Gammeldags ja, men fint eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da sambo kledde på datteren vår ulltøy i stad så tok han ullbuksa langt oppetter magen, litt sånn som gamle damer har, så da kom jeg plutselig på at hun ligna på en Elvira, eller en gammel dame. Men så datt det inn i hodet på meg at det var jo et ganske fint navn, eller? Jeg spurte sambo og han sa "det har potensiale", noe som betyr at han må smake litt på det. Vi har jo ikke termin før om evigheter, men i det siste har jeg begynt å smake litt på navn igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha, det samme har jeg tenkt :) Vet faktisk ikke om det er fint eller stygt lol. Men tror nok jeg helt ville reagert positivt om jeg fikk hoere at noen skulle kalle sin lille for Elvira :)

Skrevet

Hun ene i Himmerlblå heter jo Elvira, hun som spiller Iris.

Synes navnet er ok jeg

Skrevet

elvira er pent, litt hardt med r i navnet, men fint. tenker på rosa diamanter når eg hører det. elegant og søtt...

Skrevet

Vi har en jente fra før som begynner med E og som har en r i navnet, så det passer på en måte sammen, uten at det blir for likt, tror jeg.

Skrevet

Synes det var kjempefint jeg! :)

Elvira Nicolaysen :)

Skrevet

eg synest det er kjempe fint :)

Skrevet

Nydelig synes jeg. Det ligger an til Elvira eller Ylva hos oss :)

Skrevet

Ja, Elvira er et nydelig, herlig navn!! Passer kjempegodt til storesoester ogsaa da! :)

Skrevet

Jeg synes Elvira er ei veldig fint navn:)

Skrevet

Syns og det er et fint navn :) Gleder meg til overstått UL og vi forhåpentligvis får vite kjønn, da skal jeg også begynne å smake på navn :)

Skrevet

Kjempe fint navn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...