Oj,nr3! Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Kremt* nå er jeg litt flau. HI betyr hovedinnlegger, ikke sant? Jeg er ganske ny på bim,var innom her forrige svangerskap, men det er over 6 år siden.. Det tok litt tid før jeg skjønte hva HI betyr, jeg har nemlig trodd det er ei dame her som kaller seg HI. Har lurt fælt på den dama altså, jeg har jo lagt merke til at hun har skrevet om at hun er alenemor, og så er plutselig mannen utro. Så har hun startet blogg, er sykemeldt, blakk, arbeidsledig, universitetsutdannet osv osv. Trodde hun var helt sprø jeg. I tillegg har jeg lurt på alle innleggene på anonymforum som folk har svart HI, hvordan i all verden vet folk at det er damen HI som har skrevet dette innlegget, har jeg lurt... Men i dag slo det meg at det betyr hovedinnlegger... *Kremt*. Så mye for den høyskoleutdannelsen
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 oioioi, jeg prøvde å lese dette innlegget høyt for sambo, men lo så fælt at jeg ikke fikk fram et ord og tårene spruta, Takk for en god latter
TrueHæppiness Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 Hahahaha så mye for den utdannelsen ja:D måtte jo virket veldig rart vil jeg tro ja:p
Moonfreckle Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 Tenkte lenge akkurat som deg! Så for meg en Hilde Iversen, eller noe, som var en meget aktiv gjenganger her inne.
Oj,nr3! Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2011 Godt det ikke bare var meg.. Må glise hver gang jeg ser en eller annen underskrive med HI nå..
Aeris☆ Skrevet 21. januar 2011 #6 Skrevet 21. januar 2011 Mener å ha sett ett lignende innlegg her tidligere..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå