Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg litt? hvem er far til barnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først og fremst vil jeg begynne med å si at jeg ikke er noen billig tøs som noen av dere sikkert kommer til å skrive her.

Jeg og mannen min bestemte oss for å gå ifra hverandre i sommer men fant tilbake til hverandre rett før jul :) er kjempe gla for det.

Nå har det seg sånn at jeg hadde noe veldig kort med en annen mann i en mnd tid ca, dette var i okt/nov.

Jeg har nå fått positvit graviditetstest, siste gang jeg hadde sex med den andre mannen var rundt midten av november.

Hadde misstanker for en mnd siden og tok en test da men den var negativ så er jo tydelig at jeg ikke er mange uker på vei nå.

Er det en mulighet for at han andre mannen kan være faren til barnet?

Vær så snill og ikke kom med noe dritt nå for det er det siste jeg trenger. Mannen min vet om alt så er ikke noe som holdes hemmlig for han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når hadde du din siste menstrasjon? Men jeg er ganske sikker på at din mann er faren;)

Skrevet

Jeg tror jeg hadde dratt til legen og spurt om å få tidlig ul for å bekrefte hvor langt du er på vei. Du må jo være over 8 uker på vei om han andre skal være faren, så om du er kortere enn det er jo svaret klart:-)

Lykke til!!

Skrevet

Uff skjønner frustrasjonene din! Jeg er ikke 100% sikekr jeg heller, men tror jeg vet hvem pappaen er og han vet ikke at jeg tviler...

Hos deg er det nok mannen din som er pappaen siden du tok en negatvi test for en mnd siden og lå med xxx i november =)

Jeg vil nok tro det altså =) Bra du har vært ærlig med mannen din da, hva sier han?

Skrevet

Tusen takk for svar jenter :) mannen min liker det jo ikke men vi var ikke sammen da og han er bare gla for at det er oss 2 igjen :)

Skrevet

Det er mannen din :)

Gratulerer med barnet da...!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...