Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Vet dere om det normalt å kjøpe gave til mannen du skal gifte deg med? Og hva med morgengave? Jeg sitter og diskuterer dette med venninna mi som skal gifte seg til sommeren nå, og vi ble faktisk veldig usikre Jeg er ikke gift selv, og har heller ikke tenkt å gifte meg i nærmeste fremtid, så jeg kan ikke gi henne noe svar på det Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Ja, det er ganske vanlig tror jeg. Jeg skal ihvertfall det... Har bestilt time hos fotograf som skal ta proffe aktbilder av meg som han skal få i et lite album.. ;o)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 Tror det er både og 50/50. Vi gjorde det ikke, men hadde snakket om og var enige på forhånd. Svigerinnen min fikk en diamantring.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 Var dette bryllupsgave til hverandre, eller morgengave? HI
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 Anonym 18.31 her Det var morgengave hun fikk. Det er ikke vanlig å kjøpe bryllupsgave til hverandre(det får man fra gjestene) og men noen kjøper morgengave.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #6 Skrevet 21. januar 2011 Okej :-) Da har vi fått svar på noe vi var heeelt blanke på :-) Tusen takk for svar :-) HI
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #7 Skrevet 21. januar 2011 Anonym 18:26 : Hvem skal du fotografere deg hos? Jeg har såå lyst til å overraske mannen min med et album med bilder av meg i 30 års gave, og er på utkikk etter en som driver med aktfotografering til en Ok pris.
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 21. januar 2011 #8 Skrevet 21. januar 2011 Vi brukte veldig mye penger på bryllupsreisen, så vi sa bare at vi gav hverandre i gave :-) Er ikke det godt nok, så er det ikke noe vits i å gifte seg ;-) Men seriøst: Jeg tror ikke det er noen spesielle tradisjoner eller krav til akkurat det. Du gjør som du selv vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå