Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Lurte på å kjøpe dette men greit å høre noen erfaringer først. Noen som har brukt dette på barna?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Ja, og jeg er ikke overmåtelig fornøyd. Det tar ekstremt lang tid å få det tørt når ulla er våt, fordi om vi vrenger det. Det duger ikke som ulldress når man får hull på kneet, for det blir jo klamt med plastikken som er utenpå. Når det er tørt og kaldt ute så bruker mann jo den vanlige gortex-dressen, fra Troll så klart :-) med ull under i flere lag. Er det ikke kaldt men litt vått bruker man jo gortex dressen uten ull. Er det regn ute så kan man like gjerne bruke vanlig regntøy og vanlig ulldress under om det er veldig kaldt. Er ikke kjempe fornøyd, men greit nok. Har fått grei bruk for den i våt og slapsete snø. Men som sagt ikke overbegeistra.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 Jeg har bestillt dette, men har ikke fått det ennda. Men jeg har regndressen med fast ullfor og den er ivertfall kjempegod., får masse skryt av bhg for den;)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 ja jeg tenkte på den med avtagbart fôr, todelt, ikke den hele med fast fôr.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 Jeg er veldig fornøyd med det
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #6 Skrevet 21. januar 2011 går det an å ta ut ulltøyet og bruke det separat?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #7 Skrevet 22. januar 2011 dytter litt på denne da jeg tenkte å kjøpe på nett og ikke får sjekket det ut "live"... det var 50% på familiebutikken på troll varer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå