Gå til innhold

Ehm!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten stod noen meter og såg mot jobben min idag.. i maaange timer. Han "hilste" ikke eller noe, bare sto å så.

Visste ikke helt om jeg skulle oppfatte det som ekkelt eller ikke..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke tilfeldigvis fra Saudi-Arabia eller noe slikt? Teit svar, men kan ikke akkurat forestille meg en vanlig nordmann som gjør noe slikt. Med mindre han har psykiske problemer.

Skrevet

Han sto utenfor jobben din å så på deg? Eller misforstår jeg nå? Hmm, hva med å spørre han??

Skrevet

Ja, noen meter unna jobben :-) Glemte ett ord, hehe..

Han gidder ikke svare.. Litt komplisert forhold akkuratt nå..

Skrevet

Wow.. hadde blitt litt skeptisk da ja...!

Skrevet

kanskje han tror du lyger om noe, misstenker utroskap eller noe..er ha npsykisk syk? om min mann hadde stått slik hadde jeg tatt det som ett fare varsel! særlig om han ikke ville fortelle hvorfor..(å min mann er helt frisk, så vidt jeg vet..)

Skrevet

Jeg har akkuratt vært gjennom noe vanskelig og dette vet han.

Jeg trenger å være ute blant andre folk - venner og famillie.. ikke bare han.

Han har vært hos meg hver helg i 5 mnd nå, omtrent. Sist helg var jeg sliten og hadde det ikke helt bra med meg selv, så sa at jeg trengte å være alene.. men det aksepterte ikke han.

Han kom ikke, men han var i alltid i nærheten!

Han skrev også på melding idag tidlig at han ikke likte å se meg sammen med andre folk, så han skulle prøve å ikke se etter meg..

Jeg begynner å bli veldig usikker, for å si det sånn..

Skrevet

Litt psyk oppførsel:)

Hadde blitt skeptisk.

Skrevet

Tydelig at han ikke stoler på deg, når han må holde deg under oppsikt nesten hele tida. Det er ille at han ikke bare er sjalu når det gjelder menn, men mennesker generelt.

Jeg vil anta at dette kommer til å utvikle seg til noe verre.

Skrevet

Hmm.. det samme gjorde kjæresten til ei jeg jobbet sammen med før. Han var jo gæærn. Han dukket også "tilfeldigvis" opp da vi hadde julebord på et hotell 30 mil unna. Syke jævel. Kanskje det er samme fyren?

Skrevet

Hjelp! Jeg hadde blitt pissredd og l;pt anre veien s[ fort som bare det.

Skrevet

Hvem vet..

Merklig han gjorde det! Skjønner ikke tankegangen til folk som gjør sånt..

HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...