Gå til innhold

det blir ingen baby :(


miepia30

Anbefalte innlegg

ultralyd i dag, skulle vært 7 uker og se hjerte slå. Men niks, der var det en stor tom pose uten foster. Blighted ovum. Så nå går vi en lite hyggelig helg i møte. Skal ta cytotec for å støte ut "svangerskapsproduktene". Det blir vondt og grisete. uuuusj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff stakkars deg! Hadde detpå følelesen siden du tok tidligultralyd?

 

Håper du har en støttende familie som hjelper deg gjennom sorgen.

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off vet hvordan du har det nå i dag :( Har ikke mer tårer igjen selv etter å ha våknet med SA. Lykke til videre!! Kanskje jeg klarer å rive meg laus fra september klubben snart men har ikke helt gått opp for meg enda.. kanskje vi sees i nov eller des klubben da jeg fikk beskjed av legen med å vente en mnd.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber på gynekologisk avd. Tok blodprøver for å se hvordan nivået av hcg steg. Det steg ekstremt raskt og høyt. Da tenker man tvillinger eller sjeldne ting som mola. Så fikk en kollega til å gjøre ultralyd forrige uke. Så kun en gestasjonssekk, og sannsynlig plommesekk. Så da tenkte vi at jeg bare var kommet litt kortere enn forventet. Og gjorde ny ultralyd i dag for å se hvordan det hadde vokst. Og da hadde gestasjonssekken blitt diger, men tom. Man produsere hcg da også så kvalmen har blitt verre så jeg føler meg gravid. Så det var et sjokk. Svangerskapet var ikke planlagt men når man først har innstilt seg på det så begynner man jo å glede seg.

 

Nå får vi gå i tenke boksen og legge en plan for neste forsøk. Har bare jobb frem til sommeren så det gjør det vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt lysten til å prøve igjen raskt. Er så innstilt på å være gravid så man vil erstatte den tapte raskt.

 

Håper dere lykkes snart igjen da!

 

Vi må nok vente, har bare jobb ut juni, så det blir vanskelig å bli gravid før vi vet når og om jeg får ny jobb. Det er vanskelig, hadde vært godt å kunne ha nedtelling til neste prøveperiode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

typisk med jobb og sånnt.. håper det ordner seg for deg snart og at du får en ny jobb slik at du kan komme sterkt tilbake her inne :)

Og kos deg litt i helgen da, tenk at om ikke lenge så går det bra (tiden flyr heldigvis !!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir innleggelse og utskraping i morgen da blodprøven viser skyhøye nivåer av hcg fortsatt, ikke rart jeg er kvalm. Da må man gjøre utskraping for å undersøke om det kan dreie seg om mola, men det er sjelden.

 

Tenker vi roer ned noen mnd nå, så får vi se hva våren bringer. Vi blir heldigvis ekstremt lett gravide, og håper det fortsetter sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vilt. Tok ultralyd idag før inngrepet og vi så foster med hjerteaksjon! Max flaks vi ikke tok cytotec som forbehandling før inngrepet, da ville vi mista! Vi er helt i sjokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Det er jo helt vilt! Gratulerer så masse! Må være en helt utrolig følelse, men tenk så galt det kunne gått da, uff! Kos dere masse!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en veldig heftig helg! Skikkelig nedtur og opptur. Tør ikke helt tro det går bra før jeg ser reka på nytt i slutten av uka. Da bør den ha vokst såpass at den ikke kan holde seg skjult igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...