♥ strikkemor ♥ Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Å herreminhatt så tørre di var då eg prøvesmaka di nå nettopp!! Bruna di først og har kokt di nå i ca 15 min. Er det håp her, eller må eg finna reserveløsningar for middagen i dag.. ???
blomstre Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Bare å fortsette å koke til de slipper beinet, 15 min hørtes litt knapt ut. Pleier selv å lage skamkokte kotletter da, de kokes i minst en time...
♥ strikkemor ♥ Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2011 ok, det prøves ut nå =) eg som hadde ein så god plan i dag - trudde eg =)
blomstre Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 Planen kan fortsatt bli god (hvis ikke du har 8 sultene skrikerunger som drar i skjørtene dine...). Skamkokte koteletter er skamgodt, men man må ha litt tålmodighet :-)
Gjest Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 Jepp, helt enig med blomstre! Litt fløte, smør og buljong i kokevannet så har du fiks ferdig deilig saus også. Bare hell litt kokende vann i stekepanna, ha i fløte, smør, buljong og krydder etter smak, dekk med lokk eller alu-folie og la ko-o-o-o-o-o-o-oke. Det blir deilig! Men du må ha litt tålmodighet, ja!
en-to, lappe sko..... Skrevet 21. januar 2011 #6 Skrevet 21. januar 2011 Har aldri hørt at noen koker koteletter? Hva spiser dere til og hvordan tilbereder dere kotelettene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå