♥ strikkemor ♥ Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Kotelettene bruna eg og nå har di kokt ca 10 min og eg prøvesmakte litt. Herreminhatt - så tørt.. Hjelpe meg vel - e di ødelagte eller blir di mørare av å putra litt til? Må eg finna reserveløsning te middag, for det der går virkelig ikkje an å eta nå..
* 5 om dagen * Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 jeg tror det skal mye til for å få de møre igjen.men vet ikke om det går, men prøv å ta de i en langpanne form, med litt stekefett,smør og litt vann, og folie over, og la de stå i stekeovnen ca 10-15 min på 150 grader.... men jeg vet ikke om tørt kjøkk, kan endre seg, men dette gjør jeg for at de ikke skal bli tørre.
* 5 om dagen * Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 prøv heller blomstre sin versjon :-)
blomstre Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 He, he, var det 2 innlegg ja! Nå trodde jeg virkelig det gikk helt rundt for meg her, for jeg kunne ikke se mitt eget innlegg, men de kunne jo tydelig 5 om dagen... Så min versjon står altså i den andre tråden :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå