Gå til innhold

Flere enn meg som er førstegangsgravid, men ikke har kjøpt inn noe utstyr enda??


@melie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

herover :)

 

Har bytta noen få julegaver på kid i noe babyutstyr - som noen kluter, helsepledd osv. Men ellers har vi ingenting :) Er ikke det minste bekymra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra vi er flere da!! Men jeg tenker at vi bør begynne å se etter vogn og bilsete snart, det er vel kankje leveringstid på slike ting??

 

Det er jo egentlig ganske mye man trenger av smått og stort, men det er jo fortsatt noen måneder igjen da :)

 

Har dere tenkt på noen spesielle merker f.eks på vogn eller bilsete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynte å tenke på her og nå - at jeg kanskje burde kjøpe inn litt og litt nå de nærmeste månedene, slik at det ikke blir så mye penger ut med en gang :) Men da tenker jeg først og fremst de små tingene. Må vel sette meg litt inn i hva vi egentlig trenger osv :) Kjenner jeg egentlig tar det med (alt for ??) knusende ro.

 

Vogn har jeg ikke peiling på.... men i og med at jeg faktisk ikke liker shoppng i det hele tatt, så blir det vel kjøpt vogn på den første butikken jeg strener inn på. Blir nok fornøyd uansett :)

Ang. bilsete har jeg tenkt på maxi cosi cabriofix. Har hørt mye bra om det.

 

Men før vi handler vogn, bilstol, sprinkelseng osv, så må vi rydde ut det som skal bli barnerommet, for å plassere tingene der. Og før vi kan rydde ut det må et annet rom ryddes for å få plass til de tingene som allerede er på "barnerommet" osv... hehe Så vi har litt å gjøre :) Men med 4 måneder til termin så ordner det seg nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ikke kjøpt noe før fredag som var:) da kjøpte jeg dyne og sengetrekk på princess pga salg:)

og jeg har ventet på et flyttesalg,som kom plutselig på meg idag,og da måtte jeg slå til på vogna som jeg hadde bestemt meg for,fikk 20% avslag på vogna og ekstra utstyr :) penger spart!

ellers skal jeg kjøpe bilstol av min søster,billigt,og min mor skal kjøpe seng. Vugge fikk vi til jul:) og vi har lagt av penger til stellebord,så alt er egentlig under kontroll:)

er litt kos å handle inn også:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha vårt 2. barn nå, men ga bort stort sett alle babytingene og må kjøpe alt nytt, har bare noen kluter å slikt..

Skal bestille vogn på nett så venter bare på pengene så blir det bestilt ;)

Starter vel smått å handle nå så man slipper alt på 1 mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kjøpt dyner og et sett med sengetøy, that's it!

Begynner å bli litt stressa nå, men vi skal flytte om en uke, og hadde lovet meg selv at jeg ikke skulle begynne å handle før vi var på plass i nytt hus.

Så fort vi er på plass og får oversikt over størrelse på barnerom og bad osv, er det vel bare å frese ut la morroa begynne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...