Gå til innhold

Hva er normal skoletid for en 1.klassing egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får skolejente til høsten, og lurte derfor på når skolen starter om morgenen og vanligvis bruker å slutte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her starter skolen kl 9 og slutter 14.25. Før jul slutta de 14.35, men pga skoleskyssen endra de litt på det. Her har 1. klasse fri hver onsdag.

Skrevet

Det varierer fra skole til skole. Her er vanlige skoledager 825-1210 og gjerne en langdag som er utedag, den varer til 14.

Skrevet

Ok, litt forskjellig fra sted til sted da skjønner jeg. Lurte på det ifm søknad om SFO-plass.

Noen som bor i Trondheim her da? Rundt Flatåsen-skolen kanskje..?

Skrevet

På vår skole begynner de hver dag 8.30 og slutter 13.15.

På en annen skole i nærheten vet jeg de har varierende lengde på noen skoledager.

Skrevet

har du sjekket hjemmesiden til kommunen? Det står sikkert der...

Skrevet

Ja, har sjekket den, men det står ingenting om skoletiden. Ikke som jeg kan finne iallefall.

Kan jo alltids ringe dem da. Takk for svar:)

Skrevet

Det varierer veldig ja;)

Her begynner de halv 9 hver dag utenom de dagene de har leksehjelp- da begynner de kl 8..

Slutter kvart over 12 mand, fredag. Kvart over 1 de andre dagene.

Da søstren hennes gikk i første så hadde de helt andre tider, så det vet nok ikke skolen engang hvordan det blir til neste år.

Skrevet

Utrolig hva man finner ut hvis man bare gidder å ringe:)

Her var det 0815 - 1330 man - tors og til 1200 på fredager.

Da trenger vi egentlig ikke mer enn 12-timers plass på SFO. Men hvordan fungerere det egentlig i høst- og vinterferier ol.? Kan man kjøpe seg ekstra dager da eller?

Skrevet

ja, du melder deg på til SFO i ferier. Slik er det her iallefall. Vi har ikke SFO i det hele tatt, men kan kjøpe plass ved behov. Har gjort det en gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...