Hufsla Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Jeg finner han ikke! Jeg slapp han ut i går ettermiddag, og har ikke sett han siden. Han er ikke veldig vant til å være ute, men det hjelper seg jo, jeg hadde bare ikke tenkt at han skulle være ute så lenge! Han er 7mnd gammel ca, og hannkatt. Kan han ha tatt seg en tur til ei kjette? Jeg trodde liksom han var litt ung, men det er vel kanskje siden han er litt liten?
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Katter utvikler ikke retningssans før de er 9 måneder, og skal derfor ikke være alene ute før den tid. Får jo håpe kattungen din ikke er reist lenger enn at den klarer finne veien hjem, men vær forberedt på at den kansje aldri vil finne veien tilbake til dere nettopp pga manglende retningssans.
Hufsla Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2011 jeg har hørt at de sier det nå, men i alle år vi har hatt katter har de vært ute siden vi fikk de. Fredrik (som katten heter) har stort sett holdt seg på tunet her, men han kan jo ha tatt seg en lenger tur. Får høre med naboen om de har sett han...
Gjest Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 Har hørt de utvikler retningssans fra 7 mnd. Håper han dukker opp snart. Hvis han ikke er kastrert, kan han fint ha tatt seg en tur, og kanskje ikke finne veien hjem.. Sett opp lapper i nærområdet hvis han blir borte lenger, følg med i lokalaviser, og sett inn annonse selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå