Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Er det fortsatt håp om at kuren virker når jeg er på dag 2 og føler meg jeg ble verre nå enn jeg var i går kveld etter 4 tabletter? Tok 4 stk i går og tok en i morges. Tok en nå kl 13 igjen, men ør jeg fikk tatt den ble smerten i ansiktet og hode verre igjen ( Smerten i ansiktet flytter stadig på seg. Pannen, under øynene, haken, tennene osv..... Lurer bare på om kuren egentlig virker. Kan den virke litt første dag for så å ikke ha virkning likevel liksom? Har fått apocilling. Er det andre sorter gravide kan få? Litt desperat her, siden jeg i tillegg vet jeg ikke får hjelp på legevakten hvis jeg f.eks trenger det i natt. Blir despo når paracet ikke virker og man ikke kan ta ibux......
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 du skal ta 4 tabeletter iløpet av dagen., fordel de, el ta 2 morgen og 2 kveld. det tar noen dager før d funker, vær flink å bruke nesespray, så du får åpnet opp mest mulig i nesen.viktig!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 Ja jeg tar det du sier. Det er slik de er foreskrevet. Bruker også nesespray, og har sikkert brukt opp de 10 sammenhengende dagene nå, men føler ikke jeg har noe annet valg enn å fortsette med den. Hi
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 Antibiotika virker ikke maksimalt før etter 2-3 dager med full behandling. Bare å smøre seg med tålmodighet, med andre ord. Husk nesedråper eller neseskylling! Dråpene skal tas mens du ligger på rygg på senga med hodet dinglende utenfor kanten. Ubehagelig stilling, men jo lenger du holder ut, jo bedre virker dråpene (de renner riktig vei, hvis du skjønner). Hilsen meg som kommer fra en familie der alle sliter med bihulebetennelse.....God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå