Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Har et buggyboard-ståbrett til vår emmaljunga duo edge med sportsunderstell - er suverent! Dessverre ikke til salgs, men anbefaler deg å kjøpe et! Kjøpte vårt i sverige for 1/5 år siden.
Serial mom Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 Etterhvert, men tror ikke jeg skal selge det før til våren/sommeren, da ryker nok vogna på finn.no også. Foreløpig er det fortsatt i bruk av og til. Har Emmaljunga sitt brett og har vært veldig fornøyd med det, så om du får tak i ett brukt eller nytt kan jeg varmt anbefale det:-)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 hva er prisen på de emmaljunga bretta? jeg har ikke sett de før, og aner genrelt ikke hvem som passer til hva, og hvem som er best! ps, lillebror kommer tidlig april
Frøken B ღღ Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 Jeg har et som fulgte med vogna når jeg kjøpte den brukt. Det kan du få. Det er litt slitt i kantene men absolutt brukbart.
Serial mom Skrevet 21. januar 2011 #6 Skrevet 21. januar 2011 Det er ca 500,- for et nytt Emmaljungabrett, tror jeg. Kjøpte det på Babykos i Bærum. Finner du ikke et som passer før den tid får du bare hyle ut, hehe.
Miss Dynamite Skrevet 21. januar 2011 #7 Skrevet 21. januar 2011 gjør ikke noe om det er slitt i kantene, så lenge det ruller og kan ståes på hehe det hadde jo vært veldig snilt, men jeg betaler gjerne! hvor i verden bor du da? jeg bor i vestfold jeg:)
Frøken B ღღ Skrevet 22. januar 2011 #9 Skrevet 22. januar 2011 Jeg bor ved Molde, så da må det evt. sendes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå