Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Her har minsta fått dress til neste år + vinterjakke. Begge har fått litt litt kjoler og gensre. Kjekt med salg. ;o)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Har kjøpt litt klær til ungene og en topp til meg selv, ellers har jeg ikke funnet så mye som jeg hadde håpet på..
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 Har handla en del ja. Har en gutt på 2 og venter en jente i april. Har kjøpt mest til babyen, siden blått dominerer fra forrige gang :-) Men er litt "skuffa" over salget i en del av kjedebutikkene, ikke noe særlig til utvalg. Cubus og Barnas Hus har derimot hatt mye bra.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 Var på romjuls-salg. Ei bukse til meg selv, og et par topper til 10-åringen min;-) + endel greie "bursdags-gaver" til barnebursdager for en billigere penge.
frk Nilsen Skrevet 21. januar 2011 #6 Skrevet 21. januar 2011 Gikk inn på Vero Moda for å se om jeg fant noen "kupp" på salget og kom ut med en jakke til full pris som akkurat hadde kommet i butikken :-P
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #7 Skrevet 21. januar 2011 Kjøpte en pose med sokker og boxere på Lindex =) 120 kr!!!!!!! Der er 70 % på alle salgsvarer nå, og da er det digg å handle sånne "kipe" ting. Fant mange tøffe boxere (mumi o.l) , da ble mini glad =) Så fikk jeg kjøpt noen gensere og tights til snupsi moro med salg, men finner aldri noe til meg selv.... =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå