Gå til innhold

Usj, jeg gruer meg til helgen... *klagetråd*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen skal jobbe. Reiser idag og kommer hjem søndag ettermiddag. Jeg er derfor alene hjemme med to små på 2 og 5år...

Egentlig pleier disse helgene å gå strålende, men denne helgen aner ikke hva vi skal finne på. Jeg er høygravid med bekkenløsning og dagens form er elendig. Kan gå småturer ut, men jeg får store smerter etter bare 10minutter i denne kulden og da er resten av dagen ødelagt. Ikke kjenner vi noen som kan ha ungene noen timer her heller.

Så derfor søker jeg gode råd hos dere... Hva i all verden skal vi finne på?

Og ja, jeg vet at helgen mest sannsynlig blir bedre enn jeg frykter nå..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lov å la ungene se på film og tv :-)

Så lenge det er en gang innimellom og ikke sitter klistra fremfor tv'n hver helg.

Puslespill er også en god ide, de kan holde på med ulike vanskelighetsgrader. Perling og tegning. Å se i bøker er også koselig, og da kan du være satt på baken, og ikke anstrenge bekkenløsningen.

Har selv vært syk og alene med ungene uten barnehage, og slike aktiviteter er noe jeg gjerne gjør i et sånt tilfelle. Minner også om syk-barnepasser-dag, som mannen din kan ta.

Skrevet

Ja, blir vel mye tv titting tenker jeg, så får heller dårlig samvittighet få være dårlig samvittighet... Én sånn sløvedag pleier jo å gå relativt greit, men to blir litt lenge for de små. Får Finne frem alt av puslesaker som vi har liggende rundtom.

Mannen kan nesten ikke la være å dra på tur, da må nemlig alle gutta hans også bli hjemme (jobber med barnevernsbarn), og SÅ ille er det ikke med meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...