Gå til innhold

Hva gjør man, eller hva sender man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En god venninne av meg gikk bort for bare noen dager siden. Det var et stort sjokk, for dette skulle ikke skje henne!

Jeg snakket med henne hver dag, men kjenner ikke familien hennes så godt. Hun har 4 tenåringsbarn og en fantastisk mann som står igjen.

Hun sa til meg for litt siden, da en annen døde, at hun ikke så helt vitsen med at alle skulle sende blomster. Hvorfor ikke noe annet, sa hun.

Jeg vil jo gjerne sende noe eller gjøre noe for familien, men kan ikke sende blomster, selvom jeg ikke kjenner de.

Hva ville dere gjort?

Meg og mannen hennes snakker ikke samme språk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner du til litt av hva de har av interesser?

Gi bort en gave/aktivitet som de kan gjøre sammen. (a la bowling - det var teit, men du skjønner poenget). Noe som de kan gjøre sammen og som kan få tankene litt bort fra det vonde som har skjedd.

Skrevet

kondolerer så masse, det er tungt å miste en nær venn!

hva døde hun av? ikke det at det er vesentlig, men om det var en spesiell syksom evnt trafikkulykke- gi penger til en forening å send familien et kort med noen ord:-) dær kan du såklart også fortelle at "gaven" gikk til den eller den

tror det betyr mer enn en bukett blomster

Skrevet

Takk for det... Er så ufattelig vondt og uvirkelig. En vond drøm, man aldri våkner fra.. :(

Hun tok dessverre sitt eget liv.

Hun har vært i psykiatrien lenge, og den éne tingen jeg gjerne skulle gjort innenfor psykisk helsevern er svindyr og umulig.

Jeg tenker mest på barna, som var så knyttet til henne.

De er en stor familie, og jeg vet at alle passer på hverandre. Så de holder seg nok opptatt, og blir tatt vare på.

Jeg vil bare vise at jeg bryr meg, og tenker på både henne og dem.

Skrevet

et pent lys da kanskje? og bilde av henne, dær hun var glad?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...