Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Ok, hva er denne greia med facebookstatusene nå da? Jenter som skriver øl og champagne, whisky eller annen drikke? Får aldri med meg dette jeg
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 De forskjellige drikkene sier litt om hva slags type forhold du er i. Nå husker jeg ikke hva de betyr, men litt som at Redbull er singel og øl er gift (dette stemmer ikke med drikkene, men bare for å vise et eksempel)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 Hm. Men hvordan kan noen da ha flere drikker? Noen som har en oversikt? Kjenner jeg blir litt nysgjerrig mot min vilje...
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 tequila: Jeg er en singel kvinne rum: Jeg er en touch og gå kvinnen champagne: Jeg er en forlovet kvinne redbull: Jeg er en kvinne i et forhold øl: Jeg er en gift kvinne vodka: Jeg er den "andre" sprite: Jeg er en kvinne som ikke kan finne den rette mannen whiskey: Jeg er en singel kvinne, men med venner som ikke vil slutte å feste brennevin: Jeg er en kvinne som ønsker hun var singel. gin: Jeg er en kvinne som ønsker å gifte seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå