Gå til innhold

Gravid og jobbe i dagligvare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!:)

Vi prøver å bli gravid, å jeg jobber i matbutikk.. Hvordan går det med dere som er gravide å har en sånn jobb egentlig? Tenker i forhold til varepåfylling osv, er jo litt tungt noe av dette da, går det bra? :) Er det behov for noe tilrettelegging osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobbet på kiwi da jeg var gravid. Jeg var fruktansvarlig så ble en del løft, men hadde hjelp som tok det verste. Varepåfylling gikk også greit hvis jeg ikke tok det tyngste. På slutten ble det mest kassearbeid siden jeg hadde kraftig bekkenløsning. Og måtte ut å gå innimellom også. Gikk veldig bra, men hadde en god sjef. Jeg ordnet min egen tilrettelegging og byttet arbeidsoppgaver med de andre hvis det ble for mye.

Skrevet

Ikke noe problem her iallefall.

Slapp selvfølgelig de tyngste løftene. varepåfyllingen i seg selv var jo ikke noe stort problem og vi trillet jo varene i vogner/på traller....

Byttet på å gå rundt å rydde/varepåfylling og kasse:)

Skrevet

Første gangen fikk jeg kraftig bekkenløsing og klarte ikke gå til slutt, og heller ikke vri for å scanne varebe så jeg ble sykemeldt ganske tidlig!

Andre gangen var jeg så fornøyd fordi jeg nesten ikke kjente bekkenløsningen, så holdt ut litt lenger. Da gikk varepåfylling og sånne ting veldig bra! Men så ble jeg sykemeldt igjen, pga fare for for tidlig fødsel, og veldig mye stress på jobben :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...