pip pip Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Er på utkikk etter en liten trille. Vi har teutonia 3s, men den er litt tung å løfte ut og inn av bilen. Så ønsker meg en liten trille til å liggende der. Vil ha en trille med frontbøyle og hvor ryggen kan legges helt ned. Tenkte litt på Carena easy, også fordi den har et regulerbart fotbrett. Men syns de ser litt billig ut. Har falt for titanium Breeze, men ser at den ikke har et fotbrett en kan regulere. Tenkte ikke å bruke så himla mye penger på trillen. Hva slags trille har dere?? Og er det unødvendig å henge seg opp i reg bart fotbrett. Ser så mye bedre ut å sove helt flatt, enn med bena hengende ned.
annesmil Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 Jeg har en Carena Easy, og er veldig fornøyd. Den er jo ikke den den kuleste på markede nei, men er relativt billig. Å, når jeg kjøpte den var det viktig at han kunne ligge flat, at den var liten og lett og at det var plass under vogna. Og jeg har til nå ikke sett noen andre triller med så god plass under vogna. Vi har satt hovedvogna i barnehagen og bruker kun trilla til vanlig. Han er nå 2,5 år og har forsatt god plass i den! Så jeg anbefaler den : ) Eneste minuset er at den er litt tung og kjøre på ulendt tereng pga små hjul.
pip pip Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2011 takk Var egentlig den jeg skulle kjøpt. Men falt sånn får titanium breeze/4me, men det var det fotbrettet da. Bruker du å "flytte det opp" når han skal sove flatt?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 Vi har Carena Easy. Er kjempefornøyd med denne.
lillespirenmin Skrevet 21. januar 2011 #6 Skrevet 21. januar 2011 Jeg har kjøpt en Q trille. Er kjempe fornøyd med denne. Den har også regulerbart fotbrett, og så er jeg fornøyd med at det går ann å regulere håndtaket så mye. Jeg er lita og mannen min er relativt høy! Rimelig var den også, betalte rett rundt 1700 kroner! Har hatt Carena Easy til mitt eldste barn tidligere, synes den var stiv og lite trillekomfort.
pip pip Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2011 takk for tipset, den så kjempe fin ut. Men blir ikke den veldig stor når en legger den sammen? Den har jo så store bakhjul
samuraibeibi Skrevet 21. januar 2011 #8 Skrevet 21. januar 2011 Har Koelstra. Kjøpte den pga vekt (var det 4,8 kg tro?) + at den kunne slåes sammen og bli veldig hendig + at det er nesten liggestilling. Ingen solid trille trodde jeg, men jammen har den holdt gjennom mange flyturer og relativt hardt bruk. Bruker den til andre barnet nå, samtidig som gutten på 3,5 sitter fint i den fortsatt.
sillyfilly og Olivia Skrevet 21. januar 2011 #9 Skrevet 21. januar 2011 Vi har Carena Easy og er stort sett fornøyd. KOmmer an på føret da. På snø er det bare sportsvogna som duger. Hjulene må smøres ganske ofte for de begynner fort å knirke. Den har også en tendens til å svinge litt til siden i og med at det er små "svingehjul" foran. Men den er lett å pakke sammen, veier lite og blir helt flat når den pakkes sammen. Koster ikke så skrekkelig mye heller.
Gjest mphs Skrevet 22. januar 2011 #10 Skrevet 22. januar 2011 http://www.vogndilla.com/triller/121-titanium-baby-trille Denne var vi. Er greit fornøyd med den i forhold til prisen. Vet ikke om de er i salg lengre. Men hadde jeg hatt mer penger å legge i en slik vogn ville jeg kjøpt Maclaren techno xt. http://www.barnevognguiden.no/maclaren/maclaren-techno-xt.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå