Mamma+2 Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Har en veninne som skryter SÅ av denne, at hun virkelig får en super mage....hun har det med å legge på litt, så vil gjerne forhøre meg litt her, før jeg evt prøver. Krever jo at man holder ut og bruker den selvfølgelig. Men vil gjerne høre hva dere mener. Hvor bestilte dere den evt? finnes sikkert ulike typer, jeg er helt grønn på dette. Hvor lenge bruker dere den om gangen og hvor ofte?? Magen er mitt "problemområde" så kunne jo kanskje vert noe....
Monajenten Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Jepp, den funker! Min søster som er tynn som en strek fikk faktisk midje av å bruke den. Jeg har alltid hatt smal midje men den er enda mer markert etter rockeringbruk. Mistet 5 cm på noen mnd i fjor, og har mistet 3 cm på to uker nå, hehe:)
mamma til lillingen Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 Begge mine søstre kjøpte seg rockering i høst, og de merker allerede at de har blitt strammere rundt magen og mista noen cm. Har også lyst på!
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 Den fungerer som bare fy når man bruker den 10-20 min minst 3 dager i uken. Mitt problem er at jeg synes det er så kjeeeeeeeedelig å bruke den (var morsomt i starten), så det sklir hele tiden ut. Nå må jeg skjerpe meg her, har en 3-4 cm som burde forsvinne.
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 Akkurat det har jeg også lurt på, så denne tråden var helt fantastisk ;-) Rockering til magen, og stepmaskin til rumpe og lår. Ja, da har vi planen klar!
Fire småtroll Skrevet 21. januar 2011 #6 Skrevet 21. januar 2011 Kjøp en av de litt tunge med ruglete polstring inni, de funker virkelig. Jeg kjøpte fra Innersvingen, men du kan også bestille fra USA, selv med frakt blir det littegranne billigere enn fra norske nettsider. De fleste sportsbutikker har nå etterligninger av Innersvingen sine, f.eks har G-sport til rundt 500 kroner. Disse har jeg ingen erfaring med, men de burde jo fungere like godt. Jeg synes også det er gørrkjedelig så det glir ut litt, men bruker du den f.eks 10-15 min foran TV annenhverkveld får du garantert en smalere midje. Jeg gikk inn flere cm da jeg var flink å brukte den, nå planlegger jeg å tørke støv av den igjen
samuraibeibi Skrevet 21. januar 2011 #7 Skrevet 21. januar 2011 Bare én viktig ting: lær å rocke begge veier ellers kan en få ryggtrøbbel - ihvertfall ved mye bruk.
Full house Skrevet 21. januar 2011 #8 Skrevet 21. januar 2011 Den funker, såfremt man bruker den ;-) Men da må man holde på også, og fortsette med det også. Om ikke, vil man jo legge seg ut igjen før eller siden. Jeg har brukt min i 2 uker, og har sett resultater. Nå går jeg i tillegg på Grete Roede kurs, så det er ikke bare rockeringen sin fortjeneste. Jeg har gått ned et par kilo, og mistet 8 cm på selve midjen. Og det er jeg svært fornøyd med ;-) Hun som sier man må rocke begge veier har helt rett! Kjempeviktig, hvis ikke kan man få store smerter!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. januar 2011 #9 Skrevet 21. januar 2011 Min er 1.2 kg.. Har gått inn 3 cm siden 29.des!
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 21. januar 2011 #10 Skrevet 21. januar 2011 Jeg ser at jeg må børste støv av min også he he
Aliena Skrevet 22. januar 2011 #11 Skrevet 22. januar 2011 Tenkte også å børste støvet av min. Men fødselen for åtte uker siden endte med keisersnitt. Noen som vet hvor lenge man må vente før man bruker rockering?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå