Gå til innhold

"Slankehjelp"


Zikosu og William

Anbefalte innlegg

For snart et år siden brukte jeg Reductil/Sibutramin,etter at de ble fjernet fra markedet har jeg ikke klart å holde styr på vekta..

Jeg spiser sunt,trener og har mer eller mindre kuttet ut godter utenom lørdag..

Hva er det jeg gjør galt??

Er det noen som har noen greie alternativer til "slankeassistenter"??

Har vurdert Alli,Xenical og mange fler,men er veldig skeptisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lite tro på det du kaller slankeassistenter. Du gjør antageligvis mye riktig ved å trene, kutte ut godterier osv. Men hvis du vil starte med noe som jeg ihvertfall finner veldig nyttig, så er det å bevisstgjøre seg selv på hva som egentlig havner i munnen. Jeg tror det er et lurt sted å starte.

Vær nøye med deg selv og skriv inn alt du har i deg på feks diett.no (veldig enkel portal hvor man får opp all info om maten man spiser, fra kalorier til vitamininnhold osv).

Se om du spiser nok (!) eller for mye kalorier. Nå vet jeg ikke hvor mye du veier, men du bør ganske sikkert ligge på 2000 kalorier pr dag hvis du trener.

Hvis kaloriinntaket er ok, ville jeg sett på sammensetningen på maten. Trener du hardt, trenger du endel karbohydrater, men ikke ubegrenset. Og fra hvilke matkilder du henter de forskjellige næringsgruppene. Du bør uansett etterstreve å spise renest mulig mat.

 

Vet ikke om dette hjelper, men det er kanskje et sted å starte:-) Bli kjent med deg selv og dine svakheter før du kan begynne å snu det til noe positivt. Lykke til:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Hei:)

 

Jeg ville bare si at jeg anbefaler Herbalife på det sterkeste. Jeg fikk en liten jente for en stund tilbake, og ønsket å gå ned i vekt, samt få mye mere energi i hverdagen, å akkurat det klarte jeg, å har nå oppnåd fantastiske resultater. Jeg Startet å bruke produktene etter fødselen og nå har jeg gått over til å jobbe med dette. Herbalife har ernæringsprodukter som hjelper deg å gå opp eller ned i vekt, gi deg mye energi eller hjelpe til med bedre treningsytelse. Jeg er så fornøyd at dette vil jeg virkelig fortelle deg at kan fungere:) Ta gjerne en titt innom siden min for produktinfo:) http://www.herbashop.no/ANKV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...