Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Ble dere fornøyd? Syns dere det var dyrt? Hva betalte dere, for hva? Skal neste fredag med barna, gleder meg! :-) Tusen takk for svar! :-)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 IKKE fornøyd. Altfor dyrt. Endte opp med å ikke kjøpe noe, og bestillte ny time hos en annen fotograf som vi ble superfornøyde med.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Betalte ingenting. 1 time med fotografring, og en time for visning av bildene. Vi valgte og fikk et bilde innrammet, 'vanlig bildestørrelse'. Kunne få fremkalle de andre bildene også, men det var så sinnsykt dyrt, så vi valgte å ikke gjøre det!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Vi følte oss skikkkkkkelig lurt av Fame fotografene. De lokket med gratis fotografering, og ville ikke oppgi pris på bilder i ettertid før visningstimen. Vi fikk sjokk da vi kom til visningstimen over hvor dyrt det var, og bildene ble ikke superbra heller. Så vi kjøpte ingen bilder i etterkant. Vi vurderer å bestille time hos en annen fotograf vi har fått anbefalt av mange, og som er veldig billig på høyoppl bildefiler på cd. Dette er en stor fordel sånn at man kan lage opp bilder selv, eller bestille andre steder. Fame sitt tilbud på dette er også altfor altfor dyrt.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #5 Skrevet 20. januar 2011 Vi ble ikke fornøyd, og det var altfor dyrt med etterbestillinger av bilder.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #6 Skrevet 20. januar 2011 Vi fikk gratis fotografering. Bildene i etterkant var svindyre, så vi kjøpte ingen bilder. Vi gikk til en annen fotograf i etterkant, og fotografering og 5 bilder ble billigere enn 1 bilde hos Fame.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #7 Skrevet 20. januar 2011 Synes Fame tar kjedelige bilder, kun hvit bakgrunn og null liv og følelser i bildene. Nei jeg er sær på valg av fotograf når barna skal fotograferes, og jeg har nå funnet den beste:)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #8 Skrevet 20. januar 2011 Vi ble ikke fornøyde, mye pga kjedelige og platte bilder, og mest pga den sinnsykt dyre prisen på etterbestillinger. Jeg anbefaller ikke Fame til noen jeg kjenner, og heller ikke til de jeg ikke kjenner............. Men Lykke til
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #9 Skrevet 20. januar 2011 venninna mi ble ikke fornøyd og endte med å ikke bestille seg noen bilder.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #10 Skrevet 20. januar 2011 Trodde Fame Fotografene var skikkelig ut jeg???
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #11 Skrevet 20. januar 2011 De tok bhg bide i vår bhg et år. De klippet ut alle barna å la helt hvit bakgrunn, noen barn lå oppå hverandre noen mer eller mindre henslengt. Grusomt. De legger bildene ut på nett så du kan velge, men hadde sitt firma stempel midt på bildet var umulig å se bildet bra. Og, dyrt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå