Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Når har man krysset grensen synes dere angående utroskap? Er det når man har blitt forelsket i en annen enn partneren og ikke sier noe om det (hvor vanlig er dette)? Når man forteller partneren (eller andre) om at man er forelsket i en annen, men at man ikke akter å gå videre med det? Når man plutselig kysser noen man ikke er forelsket i ett kyss uten at man tenker seg? Når man plutselig kysser noen man er forelsket i ett kyss uten at man tenker seg? Når man kliner/kysser flere kyss med noen andre enn partneren? Når man har sex med noen andre enn partneren?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Jeg ville ikke kalt en forelskelse man aldri snakker om eller gjør noe ut av for et utroskap uansett. Resten avhenger av hva en selv og partneren er enige om.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 For meg er alle disse å krysse grensen...men jeg er sikkert rar :-)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Men at man forelsker seg er jo ofte noe man ikke kan noe for. Hvordan mener du at man kan unngå dette? HI
Tante Blås Squaw Skrevet 20. januar 2011 #5 Skrevet 20. januar 2011 "Utroskap" er et stort ord som ikke sier noe som helst om nyanser... Hadde husets herre eller jeg hatt sex med noen andre, ville det vært utroskap - den er enkel. Men om han kom og betrodde meg at han var litt betatt av ei dame, eller tente på ei dame..altså, jeg ville sikkert blitt fornærma, men jeg kan ikke legge føringer for hva han skal føle. For meg er det uaktuelt å kysse eller kline med andre menn - men jeg kan godt gi venninna mi et humoristisk smask på truten i fylla. Klinings står jeg derimot over, hehe. Jeg tror jeg ville erta husets herre om han kom og sa han hadde kyssa en annen person, men hadde han klint med noen andre ville jeg blitt veldig såret. Spør meg ikke hvor logikken er! *lol* Jeg har alltid vært en påståelig jævel og ment at jeg ALDRI ville fortsette et forhold dersom partneren var utro. Men nå som jeg er sammen med husets herre på femte året, gift og med unger og greier, ser jeg annerledes på det. Joda, jeg ville sikkert ha lyst til å kveste ham om han dreit seg ut og lå med noen andre - men jeg ville jobbe hardt for å få forholdet vårt til å fungere igjen. Han er verdt så mye for meg ) (Dersom utroskapen kom av at han ønsket å komme seg ut av vårt forhold og bli sammen med denne nye personen, ville jeg bare latt ham gå, det trengs to for å redde et forhold.)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #6 Skrevet 20. januar 2011 En kan kanskje bli betatt, men en kan klare å styre tanker og følelser såpass at det ikke utvikler seg til en forelskelse.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #7 Skrevet 20. januar 2011 Det er såpass vanlig å bli småbetatt av andre, at man bør skåne ektefellen for den slags betroelser. Blir jo veldig stressende for ektefellen å høre om slikt, og så er det ikke noe alvorlig i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå