Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Drar dere til syden utenom skolens ferier for å spare penger??????????????
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Ble påspandert tur i 1 uke av mine foreldre for et par år siden, og det var utenom skolens ferie ja.. Vi er imidlertid 6 stk, så når mine foreldre skulle betale for 8 stk, var det sikkert en del å spare på å dra i mai..
Multimamma<3<3<3 Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Vi har tenkt å gjøre det ja. Men det blir bare 1 uke, noe lenger blir for lenge vekk. Imidlertid har jeg skolebarn som nær sagt aldri er borte ellers. Ser det er flere i klassen som mye oftere tar fri.
Tante Blås Squaw Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 Jeg lot Felizia få ta en uke fri for å bli med tanta si på ferie, men det var etter å ha forhørt meg med klassestyrer. Jeg er skikkelig nazi på at skolearbeidet går foran andre ting.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 Reiser vi i feriene, har vi ikke råd, så ja, vi kan godt ta han ut av skolen for å reise til syden! Vi driver faktisk å vurderer det nå!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #6 Skrevet 21. januar 2011 Nei, men så reiser vi ikke til "syden" uansett da.. Skal til Florida i sommer, og da reiser vi i sommerferien til barnet.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #7 Skrevet 21. januar 2011 Nei, det vil jeg helst unngå. Skal til syden i vinterferien
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #8 Skrevet 21. januar 2011 Nei. Da venter vi heller til vi har råd til å reise i skoleferien. Jeg tar ikke ungene ut av skolen for å dra på ferie, de har jo nok ferieuker som de har.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #9 Skrevet 21. januar 2011 Ja, det er en av grunnene. Er det ett problem?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #10 Skrevet 21. januar 2011 Men nå går vår i 1.klasse, tenker det er bedre å ta han ut en uke da, enn fks 8.klasse! Han tar ting veldig fort, og ligger itt foran, så hvis han gjør litt lekser han får med seg i løpet av ferien, kommer han ikke til å gå glipp av noe! 08.27
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #11 Skrevet 21. januar 2011 Det går helt fint å ta ut så store unger også, altså så lenge de henger med i undervisningen. De går så seint frem med ting at det ikke er SÅ mye de går glipp av på en uke. Mine barn tar det lett igjen. Ingen problemer. Men jeg hadde ikke tatt ut barn som sliter på skolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå