Gå til innhold

Problemer i sexlivet... Tror jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å bli våt!!

Det er så utrolig rart, for med han jeg hadde sex med før, ble jeg ofte FOR våt. Og han trengte ikke å jobbe for det engang! Men med han jeg har møtt nå (som jeg liker så utrolig godt på alle måter, han er fantastisk), er jeg knusktørr, uansett hvor langt forspill vi har, og uansett hvor deilig det er. Jeg skjønner ingen ting, jeg?

Noen råd, ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det vel bare å bruke glidemiddel hvis det er ubehagelig.

Skrevet

Gjør jo det, men det hadde vært enda bedre å slippe :)

HI

Skrevet

Glidemiddel?

Dersom dere bruker det i en periode slapper du kanskje av mer og da kan "selvsmøringa" komme igang igjen? Keg mått gjøre dette med min nåværende sambo, da min forrige "bomma" og traff midt imellom slik at jeg revna. Etter det ble jeg naturligvis nervøs og jeg slutta å bli våt, uansett hvor tent jeg var.

En stund hvor han tar initativ til glidemiddelet uten å gjøre en bi deal av det kan kanskje hjelpe på?

Kykke til!

:)

Skrevet

Auch! Hørtes ikke godt ut, 00:35!!

Det kan jo hende jeg er underbevisst nervøs fordi han er en ny partner, men jeg blir så stresset når jeg ikke blir våt sammen med han, også. Er litt redd for at han skal tro det er han det er noe gærent med, og det er det jo ikke :) Vi fortsetter vel med glidemiddel da.

HI

Skrevet

Blir du heller ikke våt nok av at han slikker deg (altså trenger du ikke bli våt av deg selv, men av hans spytt) eller om han er litt inni deg og "lekker"? Kommer jo litt ut av penis før selve utløsninga, så det kan hjelpe til å gjøre ting glattere inni deg.

Hos meg er det forskjellige hele tida, noen ganger er jeg kjempevåt og må tørke meg for å rett og slett kunne føle noe som helst. Da er det faktisk greit om han har på kondom så jeg sliper ekstra væske. Andre ganger er jeg så tørr at han ikke greier å få noe inni meg, da er glidemiddel bra. Skjønner at det er frustrerende å aldri bli våt, er det noe annet enn partnerbytte som har skjedd i mellomtida som kan være årsaken?

Skrevet

AU! må jeg også si!

Virker som du er i en ond spiral her, du ble ikke så våt i utgangspunktet og så ble du nervøs over det og da ble du enda tørrere og da tenker du enda mer på det osv osv.

Hvor åpne er dere om dette emnet?

Skrevet

00:35 her:)

Fortsett med den du, og ikke ha negative tanker om det. Glidemiddel er en flott ting, som er uhyre vanlig.

I begynnelsen tenkte jeg vel faktisk at jeg ikke var "dame nok" som ikke klarte å bli våt, husker jeg følte at jeg hadde "ereksjonssvikt" - men når jeg tok tak idet og klarte å få et avslappa forhold til det ble de3t mye bedre!

Skrevet

Nja, jeg blir våt når han slikker meg, men med en gang han kommer inni meg og penetrerer, tørker jeg inn igjen. Det er bare HELT tørt!! Såpass at det gjør vondt hvis vi prøver uten glidemiddel. Med min forrige partner ble jeg søkkvåt bare av at han så på meg.

Det har ikke skjedd noe annet enn et partnerbytte, nei. Merkelige greier.

Skrevet

Ser nedenfor at du nevner stress, og det kan jo være en viktig faktor her. Men har du tenkt at det også kan ha med mennene å gjøre? At han forrige "lekket" mye mens han nå ikke "lekker" noe? Kroppen din kan også reagere forskjellig på sæden eller kropplukten deres.

Skrevet

Nettopp, 00:50, og jeg er litt usikker på hvordan jeg skal bryte mønsteret, hvis jeg kan si det sånn :)

Vi har ikke snakket noe særlig om det, egentlig. Vet på en måte ikke helt hvordan jeg skal ta det opp, det blir kanskje litt merkelig å buse ut med "DET ER MEG, IKKE DEG!!!", selv om det er det jeg tenker :) Hehe.

Skrevet

Ja, jeg har tenkt litt på det der med å "lekke" underveis, men det er jo så rart da at jeg ikke blir våt i det hele tatt nå, mens jeg ble kjempevåt av ingen ting før. Bare han pustet litt tungt ble trusa søkkvåt, og nå er det ingen ting som hjelper.

Han her nye er ikke helt "min type", det har kanskje også noe å si. Ikke vet jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...