Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Hei, hadde vært koslig å komme i kontakt med andre fra samme omheng
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 jeg er.. Jeg er 30 og har en sønn på 8
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 Hei:) er selv 26 år og har ei datter på 2 mnd. Litt alders forskjell på ungen da men uansett koslig å snakke med noen hvis du har lyst:)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #4 Skrevet 29. januar 2011 hei hvor er du fra? jeg er 27 og har en datter på straks 3 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå