Gå til innhold

Grønnsaker og frukt i butikkene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg eller er det bltt elendig kvalitet på frukt og grønt i butikkene det siste året?

Jeg bor ikke midt i storbyen så jeg har ikke en invandrerbutikk tilgjengelig. Jeg tenker atlså på grønnsaker og frukt i butikk kjedene.

Mugg på druene etter to dager,grønne poteter (svært giftig),råttene gulrøtter osv osv.

Jeg syns det er kjempefrusterende. Man skal kanskje ha middag gjester og har ingen skikkelige grønnsaker å servere:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, syns det varierer litt fra butikk til butikk. Syns ikke rema er noe flinke på frukt og grønt, men Kiwi kan slå til. Rimi er litt sånn opp og ned.

Men i de butikkene som har egne ansvarlige for fruktdisken pleier det å være veldig bra syns jeg! Type ICA super, OBS, Meny osv.

Og du.... det grønne på potetene er ikke sååå giftig som du skal ha det til! Tror det må noe sånt til som 4 kg av KUN det grønne for at man skal reagere på det!

Skrevet

Jau, helt motbydelig. *savner Lidl* =)

Skrevet

Tror det kommer an på butikksjefen.

Kiwibutikken i nabolaget her har den tristeste grønnsaksdisken, det er altid noe mugg og råttent der :-/

Mens Rema har ganske ok kvalitet.

Ica er den beste i nærområdet her, der er det alltid en ansatt som rydder i frukt og grøntdisken.

Skrevet

Jeg lurer på hva vi kan gjøre for å få endret dette.Alt kommer jo stort sett fra samme forhandler(Gartner),så det er rart at kvaliteten er elendig.

Jeg husker i "gamle dager" da fikk min far kjøpt poteter og andre lagringsvennlige grønnsaker av en bonde. De kunne jo ligge i kjelleren hele vinteren uten å få så elendig kvalitet.

Skrevet

Obs har kjempe bra kvalitet på frukt og grønt her isåfall.. Men alle bunnpris butikkene derimot. ELENDIG.

Skrevet

Jeg kjøper alltid frukt og grønt på de butikkene med flest kunder. Jo mer som går ut jo mer nytt kommer inn. Jeg syntes vi har god kvalitet på frukt og grønnsaker men jeg prøver å kjøpe litt etter sesong for da får man jo best produkter. Appelsiner nå er helt nydelig:)

Skrevet

Liker Kiwi. Her vi bor har de god frukt og gode grønnsaker, og dersom man er uheldig å kjøpe noe som ikke er godt så får man dobbel pris tilbake ;)

Skrevet

Jeg liker ikke frukten og grønnsakene fra obs.spesielt ille er bananene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...