Gå til innhold

Ultralyden som var.


Nancyj

Anbefalte innlegg

Onsdagen var jeg på den ordinære ultralyden, som jeg tidligere skrev at jeg skulle. Den lille var kjempe aktiv,men d visste jeg jo fra før. Armen og ben gikk alle veier. Den lille er frisk og alt stod bra til med h*n. H*n ville ikke avsløre kjønnet sitt denne gangen. Bena gikk alle veier,den snudde på seg, også hadde h*n bena i kryss. Såklart etter min flaks. Jeg har en følelse av at det er ei lita tulle inni der,så får se. Babyen er hvertfall kjempe aktiv nå. Har kjent spark hver dag en i de siste dagene. :) Eneste jeg ikke var fornøyde med, var dama som tok ultralyden. Hun ignorerte barnefar helt og svarte ikke på noe han spurte om. Når jeg spurte, så svarte hun etter litt om og men. Hun fortalte oss ikke noe om hva hun gjor eller hva fostret gjorde da vi så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Koselig med ultralyd da:) Jeg var også på den ordinære på onsdag. Den lille var frisk og fin. Jormor var helt sikker på at var en gutt, så det er moro. Ble flytta en dag tilbake da, fra 8 til 9 juni, men det er helt greit:) Er tydligvis forskjell på jormødrene, ho vi hadde forklarte alt ho gjorde og svarte på spørsmål både fra meg og barnefar. Hvilket sykehus var du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på et sykhus oppe i nordland, hålogalandsykehuset. Enn du da?

Så bra at det stod bra til med den lille inni din mage også. Jeg vil også vite hva det er. Skal høre med jordmor hva hun tror i følge hjerteslagene. Bare for morro skyld. I uke 28 skal vi i 3d :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg var på sykehuset Telemark da:) Ja er jo spennende å vite hva det blir. Det med hjerteslag vet jeg ikke om stemmer. Har hørt at de som er over 140 er jente og de under 140 er gutt. Ungen sin har ligget på 150 og 144 til nå å det er en gutt så ikke godt å si;) Å så moro med 3d:) Har ikke fått bestillt time til det enda jeg, men hørt det skal være veldig artig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo,det stemmer,men ikke på alle. E vell litt som med ultralyd, de kan ta feil. Jeg vil bare høre hva jordmora sier,så jeg kan få en liten pekepinne :) Har ikke bestilt time til 3d enda,men skal gjøre det. Må bare bestemme meg for hvor jeg skal ha. Oii,hvor mye babyen sparker :D Drømte inatt at det var ei lita jente og det er jo det jeg tror. Artig visst d stemmer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er klart:) Ååå koselig med spark... Sparker å står i her også om dagen :) Så moro, kanskje du er sanndrømt:) Når har du termin forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin 25 juni :) Enn du? Er så morro med spark,men det er litt vondt også av og til. Den lille bruker å knø seg helt nederst i livmora og det er så vondt. Er (var) ganske tynn skjønner du. Da kan vi jo se en stooor kul,hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 9 juni jeg da:) Hehe ja er bare morro med spark:) Godt å vite den lille har det bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge hjertlyden så sier jordmor at det er ei lita pia. Så vi får se på 3D om d stemmer. For og ikke snakke om når babyen kommer til verden :) Jeg velger å tro på at det er ei jente siden jeg har så sterk følelse på det i tillegg. Var jo det jeg var ganske sikker på før hun sa d :) Skal du på no 3D ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gøy da, ofte magefølelsen stemmer. Hva lå hjertelyden på? Nei 100% sikker kan man ikke være før babyen kommer men:) Ja hadde tenkt det. Men fikk beskjed om at jeg måtte ha henvisning fra fastlegen for å bestille time til det, så tenkte å høre med han når jeg skal dit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke i farten hva hjertelyden lå på. Husker bare at hun sa at detter var helt klart en jentelyd. Blei så paff :P Åhh,du må d ja. Syns tiden flyr av gårde nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på ultralyd på torsdag å d opplevdes bare positivt, fikk nøye forklart hva vi så å dama var veldig hyggelig å svarte på alt vi hadde av spørsmål :) Alt så ut til å være bra me den lille, å det var veldig godt å høre :D Kjønnet hadde vi bestemt at vi ikke ville vite på forhånd, er enige om at det er en del av spenningen,hehe. Forsåvidt så tror jeg ikke vi hadde kunnet se d om vi ville heller for det var en meget aktiv krabat, bare det å å tatt et brukbart bilde var en utfordring i seg selv :P men fikk da ett vi var fornøyd med :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...