Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Begynner å mistenke det her nå...... Første tiden så skrev vi mld hele dagen, så møttes vi, og etter det så har han nesten ikke svart. Før så var det god morgen, natta mld, midt på dagen(selv om han var på jobb) Etter at vi møttes, så har det vært veldig stille fra han, han er aktiv på msn på kvelden, da snakker vi masse. Men han svarer ikke på sms på dagtid. Han var her i går, ikke noe annet enn kyssing skjedde. Han skulle komme i kveld, men da jeg lurte på om når han kom, så fikk jeg ikke svar. Jeg møtte han på nett, og jeg vet at han enda er medlem der, og er innom(ja, jeg er å det, men jeg skriver ikke til noen, for jeg har ikke betalt) Han sier han liker meg osv.... men da hadde jeg vel forventa å få en mld el flere daglig.... så....hvordan kan jeg finne ut om han har flere på gress? om jeg spør så sier han helt sikkert nei.....
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Trenger jo ikke å bety at han har flere jenter på gress. Desverre er det sånn med mange gutter, at hvis de føler at de får det som de vil, så er de ikke interesserte lengre!! Kan hende at han synes det er turn-off at du sender mye meldinger. De liker som regel å ha kontroll, og gjøre ting på eget initiativ!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #5 Skrevet 20. januar 2011 Har sendt max 2 mld på dagene... stort sett bare en...med god morgen... er ikke mange det... HI
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #6 Skrevet 20. januar 2011 Jeg tror jeg vill latt vær å ta kontakt på en stund, så finner du fort ut hvor landet ligger. Hadde han vært intressert så hadde han nok opprettholdt kontakten skulle jeg tro.. =/
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #7 Skrevet 20. januar 2011 Tror ikke han er spesielt interessert. Da hadde han nok vist det. Så sikkert bare å slutte å sende meldinger her. La han få ta initiativet. Gjør han det ikke, så burde det vel være rimelig greit å forstå hvordan det ligger an.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #8 Skrevet 20. januar 2011 Ja.....får bare la det ligge tenker jeg..... uff...og nå som jeg fant noen jeg virkelig likte..... HI
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #9 Skrevet 20. januar 2011 Det siste der lukter han iallefall på lang avstand.... Er det ikke typisk, da? Det bygges opp en spenning gjennom nett/chat/sms, og så er ikke real life like spennende eller interessant. Synd for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå