Gå til innhold

Hei jenter :) Noen fra fredrikstad eller østfold her?:)


Vibeke25

Anbefalte innlegg

Vil gjerne bli kjent med noen i nærheten som er gravide og som jeg kan snakke med og bli kjent med :)

Jeg er ei jente på 25 år, gravid i uke 22 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så artig det var flere her :)

Skal dere hvere med på noen Bim-treff?

Hvis det er noen som vil være med å ta en lunsj en dag, så er det bare å si ifra :) Koselig å bli kjent med noen som har termin ca samtidig med meg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det satt opp noen BIM treff i fr.stad nå? Vi kan jo alltids sette opp en treff:) jeg er med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredrikstad her også! Jente på 25 år, som venter ei jente 6. mai! :o)

Blir gjerne med på treff! Når passer det for dere andre?

Jeg går til fysio to ganger i uka, mandager kl 12 er "fast". Så det er egentlig den eneste dagen som ikke passer for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er ett bim/bv treff mandager kl 12 på peppes i fr.stad.

Jeg har blitt bedt med der 2 ganger, men desverre har det ikke passet for meg den dagen til det klokke slettet!

Jeg sliter og med angst, så er vanskelig for meg å møte opp der også:D Spesiellt når jeg ikke kjenner noen der!Så jeg må kansje bite tenna sammen og møte opp :P

Men vi kunne jo gjerne ha laget en egen gruppe om noen vil det, når passer det best for dere?

Synes det er kjempe koselig å kunne møte noen i samme situasjon og prate om alt mulig :D Kansje bli med på trilleturer når babyene har kommet også? :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg blir invitert med der hver gang jeg også, men siden jeg er hos fysio kl 12 hver mandag, passer det aldri.

Syns det er vanskelig selv når jeg ikke kjenner noen, så vi er ihvertfall to som har den følelsen! ;o)

Ikke er jeg så kjent her heller, så jeg vet liksom ikke hvor det passer å ha treff.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer best for meg etter 12 på dagen da jeg jobber... skal vi ta peppes eller finne ett annet sted? Noen med forslag til dato, tid og sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan godt ta Peppes ja. Ang dato vet jeg ikke jeg.. Skal vi prøve om 2 ukers tid kanskje?

Tirsdag 22. februar f.eks? Kl 12? Så kan du (mamma_i_mai) komme rett etter jobben kanskje?

Jeg har sønnen min i bhg, og vil helst ikke hente han så altfor sent. Vil ikke dra noe senere enn seeenest 15! =P

(Husker ikke åssen mannen jobber den dagen, mulig han kan hente han om han slutter tidlig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor uti Onsøy :) Møklegård heter det her.Hvor bor du hen *tybber*? :)

Jeg er med i ett foum på facebook som heter maimødrene 2011(Ble invitert på babyverden).Også er jeg med i en gruppe på facebook som heter Barn i magen østfold, det er de som har treff mandager kl 12.

 

Tirsdag 22 februar hørtes fint ut for meg også.

Og kan når som helst på dagen, så når passer det best for dere?:)

Dette blir nok kjempe koselig :) Gleder meg til å bli kjent med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Rolvsøy! :o)

Er du på maiforumet på babyverden også altså? For der er jeg òg. Men er ikke med i noen gruppe på facebook derfra. *må sjekke opp*

 

Vi får se om noen andre svarer her da, ang treff! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med tirsdag 22 februar, jeg jobber til kl 12, men jobber i sentrum, så da kommer jeg ikke langt etter:) Er det da bestemt? fler som skal være med?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med tirsdag 22 februar, jeg jobber til kl 12, men jobber i sentrum, så da kommer jeg ikke langt etter:) Er det da bestemt? fler som skal være med?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med tirsdag 22 februar, jeg jobber til kl 12, men jobber i sentrum, så da kommer jeg ikke langt etter:) Er det da bestemt? fler som skal være med?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi ihvertfall 3 da! :o)

Jeg har Gina på msn og facebook, så kan høre med ho når jeg ser ho der! Tror ho er på tur i noen dager nå.

Håper noen andre vil også da! Setter det opp på treffsidene jeg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...