Gå til innhold

Hadde du blitt irritert av dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen min og jeg er fra hverandre litt nå.. vært det i noen dager. Litt deilig, men kjenner jo savnet.

Han sitter på nette 24 timer i døgnet omtrent. Han er våken til da jeg skal legge meg, og sier han skal legge seg likt med meg. Så, får jeg melding da jeg skal på jobb at han ikke har sovet men skal legge seg nå når jobbdagen min begynner.. Så sover han og våkner til jeg er på tur hjem igjen.

Vi prater endel på meldinger og facebook før det meste ( mest meldinger ) men, etter noen døgn, er dette litt for mye, jeg kan få 3 meldinger av han under 10 Minutter! Og han kan sitte å skrive på "veggen" min på facebook hele natta omtrent..

Jeg kan ikke sitte på nette heledagen og natta før å svare.. og heller ikke sitte å sende meldinger da jeg har noe husarbeid ++ som skal gjøres..

ah! kjenner jeg blir irritert.. Kanskje bare jeg som "overreagerer"..

Eller hadde du også blitt irritert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke bare å ønske ham en god natt og ferdig med saken? Og har du ikke tid til å svare på mld så svarer du ikke på mld. Jeg hadde ikke blitt irritert for jeg hadde ikke følt meg forpliktet til å "chatte" hele tiden heller.

Skrevet

Hadde fått angst for lenge siden om han var så masete.

Skrevet

Selvfølgelig svarer jeg ikke på meldinger alltid.

Jeg sier at jeg legger meg, og legger meg. Da jeg våkner om natta har jeg endel meldinger. Han vet jeg sover men sender uansett.

På facebook - Svarer jeg heller ikke alltid. Før jeg er ikke så ofte innom.

Jeg chatter / svarer ikke hele tiden, som du kanskje fikk inntrykk av :-)

Men bare litt irriterende da jeg må våkne til meldinger der det står så mye negativ.. og at jeg ikke svarer uansett om at han vet jeg har lagt meg og ikke svarer. Jeg sender "god morgen - melding" Og prøver å svare på den siste meldinga hans, har jeg ikke tid.. får det vente. Gjennom arbeidsdagen sender jeg ikke meldinger. Og da jeg kommer hjem har jeg egentlig ingen behov før å skrive meldinger med han i eit sett noe han trur jeg "orker/kan" etter ein full krevende jobb. Da han bare sitter der hele dagen. Trenger ikke høre fra hverandre hver time..

Nå høres jeg kanskje veldig negativ. Men..

Skrevet

Den gang da

Hver gang når.

Skrevet

Og meningen med at du kommenterte var? ;)

Skrevet

Folk som ikke tar hint er irriterende. Det forstår jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...