Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Min venninne sa her om dagen at hun gjerne kunne "lurt" pappan til sønnen min... for han lagde så pene barn. Hun fortalte også at sønnen min har halv søsken som han heller ikke tar ansvar eller noe for.... Har prøvd alt, men faren til sønnen min vil ikke ha kontakt med sønnen sin.... kan nevne at venninnen min er ei "slaske" jente som ikke gidder å jobbe, når man kan sove til kl 15 og få penger og husleie av nav (hennes egene ord) ble egentlig litt irritert når jeg hørte henne si det om BF, når han lager unger han ikke tar ansvar eller betaler for, har fått bidragsforskudd i snart 4 år!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Hvorfor blir du irritert på henne når hun påpeker at han er en slask noe som han faktisk er?
Gjest Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Du ble irritert på samboeren din, sant? Eller venninna fordi hun fortalte deg om bidragene han ikke betaler?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Hadde droppet henne på lik linje med eksen...
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #5 Skrevet 20. januar 2011 "Min venninne sa her om dagen at hun gjerne kunne "lurt" pappan til sønnen min... for han lagde så pene barn." Haha! Vil tippe at det var en spøk:-) Jeg sa her om dagen at jeg gjerne skulle hatt en barn med Brad Pitt fordi han lager så pene barn. Er jeg en fæl person da ettersom Brad har kjæreste?
Gjest Skrevet 20. januar 2011 #6 Skrevet 20. januar 2011 Sorry. Forstår nå. Eks altså. Da trenger jo ikke "venninna" di be om lov hvis hun vil pule og få en unge faren ikke bryr seg om hun også. Men seriøst så hadde jeg revurdert hele jenta (siden du er smart nok til å revurdere mannen).
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #7 Skrevet 20. januar 2011 nei, hun mener det, hu har kontakt med han selvom hun vet hvordan han er... kan feks nevne at han er voldelig... hu har tenkt på å "lure" noen lenge for hun har så lyst på baby HI
Tante Blås Squaw Skrevet 20. januar 2011 #8 Skrevet 20. januar 2011 Hvorfor har du valgt henne som venninne?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #9 Skrevet 20. januar 2011 hun har forandret seg mye siden vi ble venner for ca 12 år siden... HI
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #10 Skrevet 20. januar 2011 1. Hun trenger nok ikke å lure ham noe, virker som han er ansvarsløs nok når det gjelder bruk av prevensjon, så om hun flørter med ham en gang hun har eggløsning er det nok gjort uten at hun må lyve om at hun går på pilla eller lignende. 2. Nå har vi jo ikke noe bilde av denne fyren, men kan jo godt hende at han ser helt gudomlig ut, og dermed får alle jenter til å falle for seg og ha lyst til å ha barn med ham. Er først når de er gravide eller har fått ungen at de skjønner at på innsiden er han søppel. Kanskje han faktisk har blitt lurt allerede av damer som vil ha barn med ham. 3. Om man ikke gidder å jobbe og helst vil sove, så er vel barn absolutt det siste man bør skaffe seg! 4. Hva jeg hadde tenkt om det? Hun komplimenterer utseendet på barna fyren har fått, og hun har lyst på et barn som ser pent ut. Litt overfladisk ville jeg si, eller så er hun bare betatt av de ekstremt skjønne barna og kjenner eggstokkene krible etter barn selv. Helt normalt det. Så aner jo ikke vi måten hun sa dette på, han jo ha vært sagt med en morsom tone. Er jo positivt at hun tenker at det er helt greit å være alene med en unge som ikke har en far som bryr seg, dvs at hun ikke ser ned på deg og din situasjon, men synes det er helt normalt.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #11 Skrevet 20. januar 2011 jeg var sammen med denne dritten flere år før han plutselig ble voldelig mot meg når vi fikk barn, han viste også voldelig adferd mot sønnen min som bare var 9 mnd når jeg tok sønnen min og flyttet. han er ikke stygg men heller ingen don juan å se på. har ikke sett de andre barna han har så jeg vet ikke hvordan de ser ut. HI
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #12 Skrevet 21. januar 2011 ble du såret av at venninnen din sa dette, eller av tanken på at hun skulle fått et barn med din eks? hvorfor må du legge til at venninnen din er "slaskete", som om det skulle ha noe å gjøre saken annerledes for enn om hun var høyt utdannet og suksesfull kvinne? det virker som om du absolutt ikke er ferdig med ditt barns far... og at du er sjalu på din venninne, og vil ha medhold her inne til at hun er en bitch... koste hva det koste vil
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #13 Skrevet 21. januar 2011 er ferdig med han, venter barn med min "nye" samboer. vil ikke "sværte" hun. men synes det er kjett at hun kaster bort gutter hun treffer på nettet, møter dem etter 2-3 dager og det ender som regel i sex. hun ligger også med mannen til ei annen venninne av seg. hun treffer gutter på nettet for ingen som kjenner henne vil ha noe forhold til henne da de vet hvordan hun er. kan nevne at da hun drev å flyttet "fant" hun ikke igjen håndklene sine og dusjet ikke på 3UKER! det sa hun selv.... hun er veldig lett å lede, møter hun en som driver med dop, doper hun seg med han for å "få være med han" Å det værste er at hun skryter av å ha ligget med over 20 gutter på 1 år!! HI
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #14 Skrevet 21. januar 2011 hadde jeg vært henne, ville jeg revurdert vennskapet med deg hvertfall! det er heeelt sikkert! GUD så mye stygt du sier om venninnen din... Du sier du ikke vil sværte henne, men alt du skriver vitner om at det ligger noe mer bak her.. Selv om du venter barn med en ny kjæreste, så trenger du ikke være ferdig med eksen din.. isåfall hadde du jammen ikke brydd deg om hva venninnen din sier om han! Da sier vel dette mer om deg enn om henne? At du renner til å får ny kjæreste og blir gravid, når du fremdeles henger deg oppi hva eksen din driver med...
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #15 Skrevet 21. januar 2011 Du burde kanskje revurdere vennskapet deres, og det skulle jeg ønske venninnen din gjør også så mye stygt som du sier om henne.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #16 Skrevet 21. januar 2011 Stakkars! Høres ut som en jente med ekstremt dårlig selvfølelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå