Lovemelikeyoudo Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Så ufattelig trist at mange barn vokser opp slik=( Faren til hun Madelen, misbrukte han henne som liten, eller hva var det?
Libido- Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Ja helt grusomt! Men en kan hjelpe ved å bli fosterhjem =) Hun ble nok misbrukt av stefaren ja. Basert på en sann dokumentar som aldri ble utgitt.
Lovemelikeyoudo Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2011 Men jeg mente ikke hun jenta Lea, men mammen hennes igjen. De snakket om en mors hemmelighet osv...
Lovemelikeyoudo Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2011 Gjør jeg sikkert=) Hva tenker du på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå