Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Jeg er i ammetåka, så jeg har tenkt at jeg bare har lagt fra meg ting her og der. Flere ting jeg ikke har funnet igjen. MEN... i kveld skulle sambo flytte litt på badekaret for det var noe han skulle sjekke med avløpet. Og der fant han følgende: to neglefiler, purelan salve, flere hårstrikk og et tonn med ubrukte q-tips som katta sikkert hadde dratt ut av selve boksen. Og jeg som ikke har SKJØNT hvor jeg kan ha lagt neglefilene og hårstrikkene mine og hvorfor q-tipsene minka slik!? ;D
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Hihi dyr er morsomme. Ser av og til min katt fly forbi med et av mine hårstrikk i munnen. Men en så erfaren nasker som din katt har han ikke blitt enda =)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Haha ! Jeg har hatt ildere i alle år ! Og de skikkelige tyver Under kjøkkenbenken (bak langt inni innredningen) var det: 7 barbie-dukker, 4 smultringer, 3 tøfler, en haug med seigmenn, hårstrikker, bamser,smokker, ammeinnlegg, pringlesboks, doruller,nisse, ballonger, og masse skumplastbiter...og isolasjon... Alt dette hadde han samlet på i sin hemmelige hule Hehehe
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Kanskje katta di har et lurt skjulested som du _plutselig_ en dag oppdager ;-D HI
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #5 Skrevet 20. januar 2011 HAHAH! Så rare dyr. De ilderene lå sikkert og rulla seg i alt det der og tenkte, "mitt... baare mitt ahhh".
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #6 Skrevet 20. januar 2011 Hehe, på den tiden hadde vi bare 1 ilder. Kan tro han koste seg!! " Miiiiiineeee Barbier miiiiine, moahahaha"
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #7 Skrevet 21. januar 2011 Får bare håpe at barbiedukkene ikke var nakne fra midjen og ned. Da har du rett og slett en pervo-ilder, haha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå