Gå til innhold

Den katta altså! Ha ha

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i ammetåka, så jeg har tenkt at jeg bare har lagt fra meg ting her og der. Flere ting jeg ikke har funnet igjen.

MEN... i kveld skulle sambo flytte litt på badekaret for det var noe han skulle sjekke med avløpet. Og der fant han følgende: to neglefiler, purelan salve, flere hårstrikk og et tonn med ubrukte q-tips som katta sikkert hadde dratt ut av selve boksen.

Og jeg som ikke har SKJØNT hvor jeg kan ha lagt neglefilene og hårstrikkene mine og hvorfor q-tipsene minka slik!?

;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi dyr er morsomme. Ser av og til min katt fly forbi med et av mine hårstrikk i munnen. Men en så erfaren nasker som din katt har han ikke blitt enda =)

Skrevet

Haha !

Jeg har hatt ildere i alle år ! Og de skikkelige tyver :P

Under kjøkkenbenken (bak langt inni innredningen) var det: 7 barbie-dukker, 4 smultringer, 3 tøfler, en haug med seigmenn, hårstrikker, bamser,smokker, ammeinnlegg, pringlesboks, doruller,nisse, ballonger, og masse skumplastbiter...og isolasjon...

Alt dette hadde han samlet på i sin hemmelige hule :)

Hehehe :)

Skrevet

Kanskje katta di har et lurt skjulested som du _plutselig_ en dag oppdager ;-D

HI

Skrevet

HAHAH! Så rare dyr. De ilderene lå sikkert og rulla seg i alt det der og tenkte, "mitt... baare mitt ahhh".

Skrevet

Hehe, på den tiden hadde vi bare 1 ilder.

Kan tro han koste seg!!

" Miiiiiineeee Barbier miiiiine, moahahaha"

Skrevet

Får bare håpe at barbiedukkene ikke var nakne fra midjen og ned. Da har du rett og slett en pervo-ilder, haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...