Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Noen erfaringer her? Har en sønn som er så hyper, hissig, umoden og oppmerksomhetsyk. Vil så gjerne hjelpe han. Skal ta kontakt med lege men ønsker å høre erfaringer om disse eye q..... Anyone??
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Jeg kjenner ikke til Eye q. Men har/har hatt et svært aktivt barn. Vi fikk en helt ny gutt når vi kuttet ut vanillin i kosten. Verdt å prøve!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Vårt barn har ikke hatt en formidabel effekt, men han har sjeldnere anfall der han er krakilsk. Trenger like mye oppmerksomhet. Sitter ikke helt i ro. Han er ikke umoden da. Kan oppføre seg, sånn stort sett. Anbefaler deg å kjøpe på www.feelunique.com Der er de ikke så dyre. Flytende med sitrussmak er ikke så verst.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #5 Skrevet 20. januar 2011 http://www.helseogkost.no/nettbutikk/blodsukkerbalansen/eye_q_kapsler
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #6 Skrevet 20. januar 2011 Takk for svar. Har veldig lyst å prøve.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #7 Skrevet 20. januar 2011 Det skader ikke å prøve, for noen virker det utrolig bra, for andre mindre. Uansett så er det bra for en hjerne i vekst og utvikling å få tilført slike fettsyrer. Lykke til :-) Lurer forresten på om det er en tråd om dette på adhd-debatten. Hvis du søker her på siden, så vil du få opp tråder om eye q.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #8 Skrevet 20. januar 2011 Tusen takk. Skal se etter. jeg er en fortvilet mor som vil kun det beste for gutten min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå