Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 derfor jeg ikke jobber på ungdomskole http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10029132
Gjest Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Har du ikke hørt at alle som har kviser har AIDS? http://www.youtube.com/watch?v=0pM2ClLsg7g
Gjest Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Så det er derfor skoleverket sliter med rekrutteringa, nå vet jeg det!
Tante Blås Squaw Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Omfg wtf? Skal man le eller grine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå