Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Idag kom foreldre pengene inn men hadde en forskuddstrekk på 11.500kr av de. kjønner ingenting og heller ikke at jeg kun fik litt over seks tusen utbetalt?? hvordan fungerer foreldrepengene egentlig?? det var første gang jeg mottok det nå,ventet lenge på dem.. håper dere vet noe og kanskje at det er helt normalt.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Får du via NAV eller arbeidsgiver? Har du levert skattekort? Om du får utbetalt via NAV så kan du skjekke dine utbetalinger på nav.no og er det noe som ikke stemmer du må du nesten ta kontakt med NAV
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Hvor mye du får utbetalt, kommer jo an på dagsatsen din, hvor lang periode du nå har fått for, hvor mye skatt du trekkes og hva dette forskuddstrekket er. Du kan se på "lønnsslippen" hva som er trukket, og du kan se i vedtaket ditt hvor høy dagsats du har.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 ja er fra nav jeg får dem, og sjekket mine utbetalinger var der forskuddstrekket stod.. men jeg trudde ikke at man skulle levere skattekort gjennom nav. ikke trengt det før;/
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #6 Skrevet 20. januar 2011 gikk i permisjon i oktober, og fikk utbetalt nesten syv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå