Gå til innhold

Jeg savner mannen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er borte med jobben i et par dager og jeg savner ham så mye! Litt godt å føle på også, vi har ikke vært mye fra hverandre og jeg har vært litt lei ham i det siste. :P Godt at han kommer hjem i morgen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig du som får mannen din hjem i morgen, min dro for ei uke siden, og kommer hjem om fire uker.. Og sånn har vi det over halve året, han er borte ca 190 døgn i løpet av et år.. Så nyt dagene alene, og kjenn på savnet, det er bare sunt å savne hverandre litt! :)

Skrevet

Heldig du som snart får ham hjem...

Mannen min reiser på mandag og blir borte til påske... Sukk...

Nyt å savne ham litt du, det er bare godt for forholdet!

Skrevet

å jeg savner min...:( føler meg litt snytt, er nesten som en alene mamma! ensomt....

Skrevet

Jeg savner å ha en mann å savne :(

Skrevet

Min mann jobber 12/9 :(

Dvs 12 dager borte 9 dager hjemme. De 9 dagene han er hjemme er han/vi mye borte på besøk og prøver å få gjort noe fornuftig hjemme. Pluselig har 9 dager gått uten at vi har fått slappet av og kosa oss skikkelig sammen.

2 barn.

Skrevet

Jeg ble rett og slett glad av innlegget ditt H.I.

Så flott å lese at noe faktisk savner mannen sin. Her inne leser vi mest om udugelige menn som ikke hjelper til hjemme, som slår og er utro.

Flott å tenke på at det faktisk finnes dem som er glad i mannen sin også:)

Skrevet

Oi, hadde ikke regnet med respons her, må jeg innrømme. :) Måtte bare få det ut.

Jeg føler med dere som savner, enten det er en mann som er borte i perioder eller ikke dukket opp enda! ;)

Skrevet

Jeg savner mannen min og :( og han skal bare være vekke i fem dager , men om en mnd begynner han å være vekke fire uker og hjemme fire uker! Gruer meg til den tiden han ikke er her! Hater å sove uten han !

Skrevet

Savner også mannen min....han døde for et år siden, så får han aldri hjem igjen.

Når dere savner, så tenk på at dere i alle fall får han hjem igjen...det savnet kan nok av og til bare være godt å kjenne på.

Skrevet

Enig,ble jeg også litt sånn "nåååhhh" :D

Skrevet

Å herregud, nå fikk jeg skikkelig vondt inni meg! Så utrolig trist, 21:26!

God klem til deg!

Skrevet

er bare sundt å savne sin kjære innimellom, det gjør forholdet godt=)

21:26 =((((

Skrevet

21:26 så ufattelig trist :(((...god klem til deg!

Skrevet

Tøffe tak ja...takk for klemmen :)

Skrevet

Jeg savner mannen min ofte jeg... han jobber utrolig mye, men heldigvis er det mindre reising nå enn tidligere. Kommer hjem sent på kvelden flere ganger i uka.

Men det gjør godt for forholdet å savne hverandre, sender koselige meldinger til hverandre og ofte litt på kanten meldinger... så jeg er som regel våken når han kommer hjem ;)

Skrevet

jeg savner en mann..

noen å holde rundt om natta.

noen som støtter mg når livet er trutt.

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal si, 21:26. Så utrolig vondt å høre om mannen din, og jeg beklager virkelig hvis jeg gjorde kvelden din vanskelig! Det må være forferdelig å miste mannen sin, uansett årsak, og jeg føler virkelig med deg.

Takk for at du gav meg ytterligere perspektiv, det er fort gjort å ta ting for gitt. Jeg håper at sorgen og savnet blir lettere å leve med etterhvert som tiden går, og ønsker deg all glede som livet kan gi i fremtiden!

HI

Skrevet

God klem til deg, 21:34! Og til alle andre som trenger et menneske å dele livet sitt med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...