Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Han er borte med jobben i et par dager og jeg savner ham så mye! Litt godt å føle på også, vi har ikke vært mye fra hverandre og jeg har vært litt lei ham i det siste. Godt at han kommer hjem i morgen!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Heldig du som får mannen din hjem i morgen, min dro for ei uke siden, og kommer hjem om fire uker.. Og sånn har vi det over halve året, han er borte ca 190 døgn i løpet av et år.. Så nyt dagene alene, og kjenn på savnet, det er bare sunt å savne hverandre litt!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Heldig du som snart får ham hjem... Mannen min reiser på mandag og blir borte til påske... Sukk... Nyt å savne ham litt du, det er bare godt for forholdet!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 å jeg savner min... føler meg litt snytt, er nesten som en alene mamma! ensomt....
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #6 Skrevet 20. januar 2011 Min mann jobber 12/9 Dvs 12 dager borte 9 dager hjemme. De 9 dagene han er hjemme er han/vi mye borte på besøk og prøver å få gjort noe fornuftig hjemme. Pluselig har 9 dager gått uten at vi har fått slappet av og kosa oss skikkelig sammen. 2 barn.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #7 Skrevet 20. januar 2011 Jeg ble rett og slett glad av innlegget ditt H.I. Så flott å lese at noe faktisk savner mannen sin. Her inne leser vi mest om udugelige menn som ikke hjelper til hjemme, som slår og er utro. Flott å tenke på at det faktisk finnes dem som er glad i mannen sin også
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #8 Skrevet 20. januar 2011 Oi, hadde ikke regnet med respons her, må jeg innrømme. Måtte bare få det ut. Jeg føler med dere som savner, enten det er en mann som er borte i perioder eller ikke dukket opp enda!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #9 Skrevet 20. januar 2011 Jeg savner mannen min og og han skal bare være vekke i fem dager , men om en mnd begynner han å være vekke fire uker og hjemme fire uker! Gruer meg til den tiden han ikke er her! Hater å sove uten han !
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #12 Skrevet 20. januar 2011 Savner også mannen min....han døde for et år siden, så får han aldri hjem igjen. Når dere savner, så tenk på at dere i alle fall får han hjem igjen...det savnet kan nok av og til bare være godt å kjenne på.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #13 Skrevet 20. januar 2011 Enig,ble jeg også litt sånn "nåååhhh"
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #14 Skrevet 20. januar 2011 Å herregud, nå fikk jeg skikkelig vondt inni meg! Så utrolig trist, 21:26! God klem til deg!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #15 Skrevet 20. januar 2011 er bare sundt å savne sin kjære innimellom, det gjør forholdet godt=) 21:26 =((((
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #17 Skrevet 20. januar 2011 21:26 så ufattelig trist ((...god klem til deg!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #20 Skrevet 20. januar 2011 Jeg savner mannen min ofte jeg... han jobber utrolig mye, men heldigvis er det mindre reising nå enn tidligere. Kommer hjem sent på kvelden flere ganger i uka. Men det gjør godt for forholdet å savne hverandre, sender koselige meldinger til hverandre og ofte litt på kanten meldinger... så jeg er som regel våken når han kommer hjem
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #21 Skrevet 20. januar 2011 jeg savner en mann.. noen å holde rundt om natta. noen som støtter mg når livet er trutt.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #22 Skrevet 20. januar 2011 Jeg vet ikke hva jeg skal si, 21:26. Så utrolig vondt å høre om mannen din, og jeg beklager virkelig hvis jeg gjorde kvelden din vanskelig! Det må være forferdelig å miste mannen sin, uansett årsak, og jeg føler virkelig med deg. Takk for at du gav meg ytterligere perspektiv, det er fort gjort å ta ting for gitt. Jeg håper at sorgen og savnet blir lettere å leve med etterhvert som tiden går, og ønsker deg all glede som livet kan gi i fremtiden! HI
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #23 Skrevet 20. januar 2011 God klem til deg, 21:34! Og til alle andre som trenger et menneske å dele livet sitt med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå