blond Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Hvor mye har barna vært med på å bestemme hva som er på rommet, farger osv? Har de temarom? Fortell fortell..
Lene~mor til tre Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Mine har de fargene som allerede er på veggene da vi flyttet inn her, veggene på rommet til minsten trengs å pusses opp etterhvert å da vil han kunne velge farge på veggen. Mine har sånne wall stickers på veggen, skapene osv... de kan tas av igjen om man ønsker det. Det pynter jo opp litt, rommet til snuppemor er jo helt hvitt siden det egentlig er en del av stua, vi har bare satt opp en lettvegg imellom som deler stua og rommet hennes. Ellers så har dem barnegardiner som dem har valgt selv, minsten har lynet mc queen gardiner og wallstickers mens snuppemor har witch gardiner og hester + feer i wallstickers. Dem har sengetøy som matcher også men bruker også sengetøy med andre mønster og figurer på =)
Jojo x3 Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 Mine har vært med å bestemme farger, gardiner, tepper og senger. Eldste sitt rom går i blått og hvitt, yngste bytter rom snart til et i rosa og hvitt+litt prinsessetema. De har begge sterke meninger og jeg syns det er gøy å planlegge+handle det inn sammen med dem!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 Mine to har helt like rom fordi de ønsket dette. De har bestemt farge, gardiner, sengetøy osv delvis selv. Jeg har latt dem få noen alternativ som de velger imellom. Jeg er interiørmor der alt må matche og se perfekt ut men vi har klart begge deler.
Kamomille Skrevet 22. januar 2011 #5 Skrevet 22. januar 2011 Nei, egentlig ikke. Farger, gardiner etc har vi valgt (går i nøytrale farger) De har fått velge wallstickers. Jeg orker ikke stadig oppussing, så vi derfor valgt helt nøytrale farger på barnerommene, og varierer heller gardiner, puter og wallstickers
Gjest Filifjonka Skrevet 22. januar 2011 #6 Skrevet 22. januar 2011 Vi voksne har bestemt farge på veggene (lyse, nøytrale vegger). Ungene har fått velge farge på gardiner og sengetepper. Dette er greit å skifte ut når de blir lei - og det blir de.
metaMORfose Skrevet 24. januar 2011 #7 Skrevet 24. januar 2011 De valgte, de store, i samråd med oss, farger og interiør. Noen ting fikk de igjennom, andre ting ikke. Ingen av dem har temarom, jeg tror det er veldig uvarig. Men de to mellomste jentene har litt prinsesseting, og eldste har utstillingsmonter (!) til spesiell lego. Skal barna dine få nye rom? Spennende. Lykke til.
Tokatter_USA Skrevet 24. januar 2011 #8 Skrevet 24. januar 2011 Vår fikk eget, oppusset rom da hun var to. Mannen og barnet dro bort i noen dager, og jeg fokuserte på rommet hennes. Hun var jo da litt for liten til å bestemme noe, så jeg bestemte alt, og det ble så fint at jeg håper hun er fornøyd med det lenge ennå. Og når hun finner ut at hun vil forandre fargene, håper jeg hun er over rosastadiet. Veggene hennes er varm-hvite, vindus- og dørkarmer er sterkt lyseblå, døren og skapdørene er friskt gule og lysegrønne. Kommode og bokhylle er også lysegrønne. Gardinene er fra IKEA og er for det meste hvite, men med fargerike dyr nederst. Hele inntrykket er lyst og muntert. Jeg håper hun ikke vil ha temarom noen gang, men det hun trenger og skal få når jeg har råd og tid, er en hel vegg med hyller. Hun har ikke nok plass til tingene sine. Rommet er meget plaget av ROT.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. januar 2011 #9 Skrevet 27. januar 2011 Utstillingssmonter til lego.. Det hørtes veldig spennende ut. Vi har mye lego her!! Hvor har dere fått tak i dette? Hvor stor plass tar det?
metaMORfose Skrevet 28. januar 2011 #10 Skrevet 28. januar 2011 Hei Kokkeli Vi kjøpte enkle "montere" på ikea. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10011055 Han har 2 av disse, men har fått en av gangen. Det er ganske kult å ha slike med fine legoting i. Han leker jo ikke så mye med lego lenger, og har mange dyre biler/skip/star wars osv. Anbefales!
metaMORfose Skrevet 28. januar 2011 #11 Skrevet 28. januar 2011 PS: jeg ser at linken kom ut med bøkemønster, sønnen min har den varianten som er brunsvart.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 28. januar 2011 #12 Skrevet 28. januar 2011 De var kjempestilige metaMORfose!!! Nå har våre akkurat fått ny opp pussa rom, men dette skal jeg kjøpe når han slutter og leke så mye med legoen og heller vil ha den stående til pynt. Nå lekes de med og bygges med hver dag. Lego er virkelig kjekt allså!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå