Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Jenta mi holder meg våken nesten hele natta. Jeg er nå i uke 30, og kjenner ikke jeg klare å holde ut som dette i 10 uker til........... Hun sparker så hardt og mye at det er ubehagelig, og jeg klarer ikke å finne noen god liggestilling uansett... Hun bare vrir og vender på seg så hun får "godt tak" igjen...
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Du får være oppe og gå hele natta og ligge på dagen davel?!? Evt se på det som trening til du blir mor, for babyer er ofte våkne om natta....
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 hehehe dette er min tredje, så jeg vet hva som kommer. Å være opp hele natta fungerer ikke når man jobber for fullt, skjønner du. ;P
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Du får få deg en nattevaktstilling da vettu ..
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #5 Skrevet 20. januar 2011 Ja, det er vel det neste. At barna ikke skal "plage" oss i magen heller. Når de kommer ut er det jo rett på med skrikekur. Du får høre med helsestasjon om det fins sparkekur for barn i magen.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #6 Skrevet 20. januar 2011 Hun sover godt på dagen mens du bærer henne rundt, og våkner om natta når det blir stille. Kanskje du kan prøve å være litt mer i ro på dagene fremover, så holder hun seg mer våken på dagen? Verdt et forsøk;)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #7 Skrevet 20. januar 2011 hva i alle dager? lettantennelig i dag eller??? hva slags skrikekur er det du har barna dine på?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #8 Skrevet 20. januar 2011 Om dagen blir hun bysset og "underholdt" hele dagen,om natten skjer det ingenting,så da blir hun mer aktiv:) Dette er jo helt normalt:-)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #9 Skrevet 20. januar 2011 Prøver. Har slappet av i sofan i hele ettermiddag, og det har vært kaotiske tilstander hele tiden. Så nå satser jeg på litt nattesøv i natt! hehe Ingen av gutta mine var så her aktive i magen, og siden jeg ellers er helt frisk, og jobber fullt, så blir dette skikkelig slitsomt... Kan nesten lure litt på om hun reagerer på at jeg sover for lite?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #10 Skrevet 20. januar 2011 Joda, jeg vet hvordan og hvorfor de er aktive i magen, men er det andre som blir holdt våken av spark?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #11 Skrevet 20. januar 2011 Om en blir holdt våken spørs jo hvor lett en har for å sovne eller ikke. De aller fleste har vel opplevd perioder hvor babyen var veldig urolig om natten. Er helt vanlig. Virkelig ikke noe å syte over. Hjelpes!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #12 Skrevet 20. januar 2011 Her holdt utten meg våken stortsett hele natta med spark og slag. Man blir rimelig utslitt av det, da man er fullt aktiv på dagtid, to tips: hold et rolig tempo på dagen, og sitt rolig og hvil nå du har sjansen. Andre tipset kan virke slitsomt når man er i full jobb, men det kan være verdens beste når det er overstått: tre netter på rad, hvor du står opp på natta og holder deg i bevegelse i to timer, etter 3 netter med det, så startet gutten i magen å sove/holde seg rolig i 7 timer pr natt
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #13 Skrevet 20. januar 2011 Takk! Jeg får bare prøve. Vet det ikke er så lenge igjen til permisjonen, men man må prøve d man kan så lenge man jobber! Så kan de her sykemeldte, allvitende snuppene si hva de vil.
Gjest Skrevet 20. januar 2011 #14 Skrevet 20. januar 2011 Jeg føler med deg. Eldstemann turnet sånn i magen at jeg følte meg sikker på at rier ikke kunne være vondere - og det var det ikke heller. Så jeg vet godt hvordan det er å ligge våken pga sparking. Dessverre fant jeg aldri noen måte å overtale barnet i magen om at det var best å trimme om dagen Derimot fikk jeg avtalt at jeg kunne ta meg ti min på sofaen ved behov mens jeg var på jobb. Det hjalp veldig med noen små powernaps innimellom når jeg var på det trøtteste. Sjefen ville mye heller det enn at jeg ble helt utslitt.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #15 Skrevet 20. januar 2011 Sånn er det vel for mange? Når du legger deg, er ungen i aktivitet og motsatt. Er vel noe med at når du er oppe og i farta, blir fosteret bysset i søvn av bevegelsene i kroppen din. Sånn var det iallefall for meg - det er bare å holde ut, ingenting hjelper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå