1+1=2 :) Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 I dag er jeg 12+4 og har hatt en del vondt nederst i magen, føles som sting, en del stikking rundtom i magen og magen er veldig hard. Noen andre som har merket dette?
strikkemor til 2... Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Er nok kynnere du har, Er ikke så vanlig for 1.gangs gravide så tidlig i svangerskapet, men jeg og hadde mye av dette i mitt første svangerskap. For meg var det ikke så plagsomt, men det ble mer jo mer jeg jobbet og sto på i vanlig tempo! Er selv 16+4 i dag og begynner å kjenne dem godt nå, spesiellt når jeg er på jobb. (jobber i barnehager og er i mye aktivitet i løpet av en dag)
*H* Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 jeg er 12+5 og har hatt sånne kynnere i ca 5 dager. Har vært noen stressa dager - og jg merker det veldig når ting blir hektisk. Dette er mitt andre sv.skap. Sist kom de senere, så ble litt "overrasket" over at de kom så tidlig nå. Litt ubehagelig når det er så masse til tider, men det er vel tydelige tegn på at man kanskje skal roe litt ned også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå