Gå til innhold

Er din Kjæreste/Samboer/Mann kontrollerende og sjalu?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hvis han kunne bestemt, hadde du helst gått rundt i burka?=P

 

min ex(ble akkurat slutt) var overhode ikke kontrollerende i det hele tatt, han var heller helt motsatt og det likte jeg veldig godt!(:

 

typen til en venninde av meg er så ekstremt kontrollerende og sjalu at jeg får helt bakover sveis, lurer av og til på hva de mennene tenker med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må innrømme at jeg lurer mer på hva de kvinnene tenker som tillater at partneren deres holder dem i korte tøyler.

 

Husets herre (sorry, jeg føler meg så teit når jeg skal skrive "min mann" )

er snill, men med egne meninger. En perfekt kombo for meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hverken min samboer eller jeg er kontrollerende.

Jeg stoler på han og han stoler på meg. Vi vet hvor vi har hverandre, og er trygge på hverandre.

 

Eneste måten jeg er kontrollerende på er at han skal gi beskjed når han er på tur hjem fra kamper etc som spilles i andre kommuner. Er så greit å vite i tilfellet han skulle krasje eller noe slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han finnes ikke kontrolerende, men kan være sjalu til tider. Han ble utsatt for utroskap sist forhold, noe som satte seg veldig dypt i han, så enda han føler han stoler helt på meg, så sniker sjalusien seg frem om han føler seg usikker. Men, jeg vet det bare handler om å gi han tid, tid til å forstå at jeg ikke er som eksen hans :) Når jeg møter kamerater og han er med, så introduserer jeg dem rett etter at jeg har sagt hei, for da slipper han å slite med rare tanker ol. Han er blitt mye mer trygg på meg, og derfor vet jeg det bare handler om å gi det tid og forståelse. Har selv opplevd utroskap, så vet jo at det kan stikke dypt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...