Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Statusoppdateringene på facebook er øl, vin, gin osv. Hva er greia liksom?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Vi jenter spiller et spill. Vi ønsker å gjøre noe spesielt i Facebook for å få bevissthet om brystkreft. Det er så lett at jeg vil du skal bli med oss å få denne til å spre seg! I fjor var det å skrive fargen på bh`n du hadde på deg i FB statusen ... og den fikk menn til lurer i dagevis hvorfor jentene hadde farger (tilsynelatende tilfeldig) i status vår. I år det har å gjøre med våre kjærlighet relasjoner. Med andre ord, i dette øyeblikk, noe som drikkes som representerer din sivilstatus. Alså : tequila: Jeg er en singel kvinne rum: Jeg er en touch og gå kvinnen champagne: Jeg er en engasjert kvinne redbull: Jeg er en kvinne i et forhold øl: Jeg er en gift kvinne vodka: Jeg er den "andre" sprite: Jeg er en kvinne som ikke kan finne den rette mannen whiskey: Jeg er en singel kvinne, men med venner som ikke vil slutte å feste brennevin: Jeg er en kvinne som ønsker hun var singel. gin: Jeg er en kvinne som ønsker å gifte seg Nå er alt du trenger å gjøre å skrive ned svaret for din situasjon i FB status (ikke svar på denne e-posten, bare sette det i statusen din). Også, klippe og lime inn denne meldingen og send den til alle venninnene som en melding. Det forrige Spillet nådde nyhetene. Klarer vi det med denne også ? La oss vise hvor kraft fulle vi kvinner er!
Tante Blås Squaw Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Joda, søt lek. Den med veska var også litt nusselig. Det er mulig jeg er en dust, men seriøst; hvordan hjelper dette brystkreftsaken?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Det hjelper sikkert ved at folk husker på det og at andre blir nysgjerrige på det - resultat: at vi ikke glemmer kampen mot brystkreft. Slik som at du og jeg nå sitter å snakker om dette, om kampanjen på Facebook og om brystkreft. Det er sikkert det som er poenget.
Tante Blås Squaw Skrevet 20. januar 2011 #5 Skrevet 20. januar 2011 Mine følelser rundt temaet endrer seg ikke av en sånn "kampanje" - for å få folk engasjerte må man finne på noe større.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #6 Skrevet 20. januar 2011 Ok, så du bare driter i at noen får kreft og dør da eller Squaw?
Gjest sug lut Skrevet 20. januar 2011 #7 Skrevet 20. januar 2011 Hvorfor skriver ikke hele gjengen bare "Jeg er en sjølopptatt og begrensa kvinne som aldri kommer nærmere brystkreftsaken enn dette"?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #8 Skrevet 20. januar 2011 Å, den skal jeg legge ut på siden min, så koselig! Viktig med fokus på slike ting.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #9 Skrevet 20. januar 2011 men vet aldri om/når det rammer deg eller dine nærmeste
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #10 Skrevet 20. januar 2011 Sånne ting er så traaagiske å ha på profilen sin.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #11 Skrevet 20. januar 2011 Squaw, har du tenkt på at DU kan få kreft? Ikke vær så selvopptatt!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #12 Skrevet 20. januar 2011 Hvordan vet du at vi ikke gjør mer enn å skrive dette på status? JA, jeg fører den leken på statusen min, men jeg donerer penger, er med på konferanser osv også, men denne leken får folk til å huske på dette temaet, prate om det og oppdatere seg om kampen.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #13 Skrevet 20. januar 2011 Da kaster jeg ballen til deg, Hjemmetråkkende Squaw, og så får vi se hva spennende og kreativt du kan komme opp med. Venter i spenning.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #14 Skrevet 20. januar 2011 Hva har det med brystkreft å gjøre??
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #15 Skrevet 20. januar 2011 Squaw, du hadde nok brydd deg om DU hadde opplevd kreft. Men så trangsynt og kald som du er kan du ikke vite noe om å være alvorlig syk.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #16 Skrevet 20. januar 2011 Jeg syns det er bra, altså hele poenget med saken.. MEN...syns det er dumt at man skal bruke alkohol for å vekke oppmerksomhet. Da synes jeg det med BH farge var mye bedre for denne saken !
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #17 Skrevet 20. januar 2011 Pass dere litt, mener Squaw har vært alvorlig syk tidligere (jfr tidligere innlegg...) så de siste kommentarene var skikkelig upassende. BTW, hva i all verden er det med alkoholholdige drinker i statusen som øker fokuset rundt brystkreft? Dustete lek. Gi heller en slant til kreftsaken, DET hjelper.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #18 Skrevet 20. januar 2011 Men hvorfor ikke bare skrive "Bli med og støtte kreftsaken" og legge ut lenke til kreftforeningens sider?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå