HappyJoy Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Skulle hatt tr på lørdag,Tok en neg. test igår. Har kunnet stille klokka etter mensen tidligere. Hva skjer? Noen som opplevd noe lignende? Puppene har begynt å bli litt "brennede" idag, så det kan jo være tegn på tr... Vet at eggløsning var ca 1 jan. Noen som opplevd noe lignende?
annesmil Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 Jo, jeg har det på samme måte. Er kjempe kjipt! Før kunne jeg soms u sier stille kl etter mensen, i en 28 dagers syklus, torsdag morgen når jeg stod opp kom den. Jeg har ett barn fra før og har ikke brukt p-piller eller annen prevansjon på 7 år. Har kun brukt sikre perioder og "hoppet" av i svingen. Har alltid "visst" når egg-løsning var. Så begynte vi å prøve på ett barn til, og syklusen har klussa seg helt opp!! Først kom mensen for tidlig, så for sent, så enda senere og nå vet jeg ingen ting lenger!!! Vet ikke hvorfor det skjer?? Lykke til da, håper du kommer på rett spor igjen : )
HappyJoy Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2011 Takk for svar. Vi har prøvd siden i aug. Eneste gangen det har vært kluss hos oss var når vi hadde en SA nå i høst som gjorde at jeg hadde mensen i nesten 14 dager. Det var kjipt. Nå er det 8 dager siden mensen skulle vært her, og jeg føler meg ikke i form. Virker som kroppen reagerer på at mensen ikke har kommet. Hormonene blir verre og verre for hver dag. Kan ikke bli opprørt uten å gråte og jeg irriterer meg på ALT. Tok negativ test igjen igår, så nå føler jeg det er rimelig sikkert at hormonene ikke skyldes graviditet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå