Gjest Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Har ikke fremkalt bilder på årevis, men tenker nå å fremkalle litt bilder. Hvilken butikk, på nett, kan dere anbefale? Har brukt Foto Knutsen en gang og var lite fornøyd med bildene, men det er mange år siden. Har de blir noe bedre?
Gjest Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Glem det. Trenger ikke hjelp likevel;) Har snakket med lillebror og har bestemt meg for å heller kjøpe en god fotoprinter. Så vi begynner der:)
Leandermamma Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 FotoKnudsen har bilder til 0,39 ved bestilling over 500 stk. Vil tro det blir ganske så dyrt hvis du skal skrive ut selv, med tanke på blekk/fargebånd, papir og ikke minst kjøpet av en god fotoprinter. :-)
Gjest Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Blekk/fargebånd og fotopapir får jeg gratis. Og så får jeg gode rabatter på printer:) Har allerede valgt meg ut en og skal bestille på mandag. Hurra!
Leandermamma Skrevet 20. januar 2011 #5 Skrevet 20. januar 2011 Så bra! Du kan jo da starte din egen lille Fotobutikk. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå