eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Nå kommer ett duuuumt spørsmål.... JEg har aldrig laget pitabrød eller noe slikt. MEn nå har jeg kjøpt en pk fullkornspitabrød, og tenkte ha kyllingsalat i ett sånt i morra til middag. Så til det dume spørsmålet: Holder man det og spiser som en hamburger, eller sises det med kniv og gaffel................ Sorry for ekstremt dumt spørsmål altså....men....... ja alt skal man lire på også...hehe.... Kjempefint om noen gidder svare meg........
*smula* Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Du skjærer av litt av toppen og fyller det, også spiser du det som du spiser hamburger.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Eller som en kebab, altså spiser fyllet først og brødet til slutt
eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2011 Kebabb har jeg heller aldrig smakt, så den diskusjonen kan jeg ikke bli med på.... Men ok, man kutter toppen, fyller det, og spiser som en hamburger.... Ja det høres jo greit ut.... Takker for innfoen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå