Gå til innhold

Hjelp! Mannen min nekter meg å trene!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min sier at det er unødvendig å bruke penger på treningsenter! Han synes at folk som trener er litt rare fordi han tenner mest på store kvinner. Da mener jeg xl og xxl!! Hjelp! Jeg vil ikke være en sånn kvinne, det er jeg heller ikke av natur men, han mener jeg skal spise mer en hva jeg gjør, og hinter alltid til at jeg må huske å spise osv..

Hva skal jeg gjøre ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan fint trene uten å være på treningssenter. Det er bare å sette i gang det. Eller nekter han deg å gå ut også?

Skrevet

Han er ganske kontrollerende, ja. Han vil helst ikke at jeg skal trene osv ute heller. Han blir ganske brysk om jeg kommer hjem og er svett etter trening fks. Det virker som at han har en fobi mot at jeg skal miste mine 15 ekstra.

Skrevet

Hvorfor vil du være sammen med en mann som ikke elsker deg for den du ønsker å være? Eller er?

Jeg skjønner meg ikke på dere jenter som skriker om hjelp fordi samboeren nekter dere ditt og datt. Den dagen et annet menneske nekter meg å gjøre noe som er sunt og fornuftig, som ikke er skadelig for meg selv og de rundt meg, så er det rett ut av mitt liv! Livet er for kort til å kastes bort på mennesker som skal ha makt og kontroll over deg. Visste du ikke at han tenner på overvektige jenter når du ble sammen med han? Dette blir for dumt for min del. Vil du trene, så GJØR det uansett hva han sier. Et forhold er bygget på gjensidig respekt.

Skrevet

ehhh, herregud altså. Noen ganger lurer jeg fælt på hva slags kvinner som er her inne. Får ikke lov til å trene! Trening er ikke bare for å gå ned, det er også godt for hjertet, du får kondis, overskudd, bedre sexlyst, strammer opp muskler osv osv. Mannen din høres jo helt på bærtur ut, at du gidder å finne deg i det. La din egen helse og trivsel gå foran mannen din sitt ønske om store damer.

Skrevet

Jeg tar høyde for at dette er et tulleinnlegg - ja, jeg HÅPER faktisk at det er det.

Men i tilfelle dette er en reell problemstilling; WTF? "Nekter deg"? Hvordan kan han nekte en voksen kvinne noe som helst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...